Версия за печат

00325-2013-0010

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Биянов Джамбазов, д.м., Тенчо Василев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644059

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: www.unihosp.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и гаранционно обслужване на нова компютърна и офис техника за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и гаранционно обслужване на нова компютърна и офис техника за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000, 50300000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
45570 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 80
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: Преимущества в техническите и функционалните характеристики ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524668 от 20.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-76-13 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка и гаранционно обслужване на нова компютърна и офис техника за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, самостоятелно обособени позиции с №№ 4,6
V.1) Дата на сключване договора
18.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ОФИС-21” ЕООД, ЕИК: 115505582, гр. Пловдив, ул. „Васил Априлов” № 12, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 267601

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45570 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор