Версия за печат

00016-2013-0001

BG-Априлци: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Априлци, кв.Център, ул."Васил Левски" № 109, За: Станислава Нанкова - Директор на дирекция "УТОСЕ", Марко Пенов - гл. експерт "Общинска собственост", Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2222, E-mail: apriltsi1976@abv.bg, Факс: 06958 2285

Място/места за контакт: Община Априлци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www .obshtina-apriltsi.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtina-apriltsi.com/subsection-490-dostavka_i_montazh_na_o.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на оборудване за туристическа пътека „Кръста” и Информационно-туристически център”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Априлци, ул."Васил Левски" № 104
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и монтаж с предмет: „Доставка и монтаж на оборудване за туристическа пътека „Кръста” и Информационно-туристически център” по Обособена позиция № 2 Доставка и монтаж на оборудване и система за видеонаблюдение и охрана за Информационно - туристически център. В центъра ще бъде обособено едно работно място с необходимите бюро, шкафове, работен стол, телефон, факс и компютърна система, включваща персонален компютър и мултифункционално устройство. За туристите са предвидени посетителска маса, столове и мека мебел. Информационно-туристическия център ще се климатизира от 1 брой климатична система. За поддържане на постоянна връзка между екопатрулите (предстои да бъдат сформирани такива групи) са предвидени 3 комплекта радиостанции. Предвижда доставка и инсталация на система за видеонаблюдение с 2 бр. външни и 2 бр. вътрешни камери с необходимото оборудване и аксесоари; система за СОТ с GSM комуникационен модул, с общо 11 бр. обемни датчици, с необходимото допълнително оборудване и аксесоари.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 39000000, 32323500

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Система за видеонаблюдение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8082.88 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка и монтаж; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522637 от 07.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка и монтаж на оборудване за Информационно-туристически център”
V.1) Дата на сключване договора История
13.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АНДИ БГ ООД, ЕИК 115820126, ул.”Карловско шосе” № 16 Б, Република България 4199, Труд, Тел.: 032 904000, E-mail: office@andi-bg.com, Факс: 032 904744

URL: http://www.andy.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11772 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8082.88 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането се осъщесвява по сключен с ДФ "Земеделие" договор с № 11/313/00092 от 06.07.2012 г. за безвъзмедна финансова помощ по ПРСР 2007-2013 г., подкрепа от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР/.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Априлци, ул."Васил Левски" № 109, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 222, E-mail: apriltsi1976@abv.bg, Факс: 06958 2285

Интернет адрес/и:

URL: www.obshtina-aprilsi.com.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор