Версия за печат

01419-2013-0001

BG-Плевен: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 114597909

Басейнова дирекция за управление на водите в дунавски район с център гр. Плевен, гр. Плевен, ул. Чаталджа 60, За: Румелия Петрова, Оля Хицовска, България 5800, Плевен, Тел.: 064 885100, E-mail: dunavbd@bddr.org, Факс: 064 803342

Място/места за контакт: гр. Плевен, ул. Чаталджа 60

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bd-dunav.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.bd-dunav.org/content/profil-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗБОР НА ЗВЕНО ЗА ВЪНШНА ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ КЪМ ЕКИПА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РАЗРАБОТВАНЕ НА ПЛАНОВЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА ОТ НАВОДНЕНИЯ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Плевен, ул. Чаталджа 60
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши срещу възнаграждение услуга с предмет „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ КЪМ ЕКИПА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РАЗРАБОТВАНЕ НА ПЛАНОВЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА ОТ НАВОДНЕНИЯ”, съгласно Техническите спецификации и офертата на Изпълнителя, които представляват неразделна част от договора. Обхватът на работата на Изпълнителя при осъществяване на услугата по чл. 1, без да ограничава записаното в други части на договора, се състои в: Обезпечава необходимите експерти за подпомагане ЕУИП по всички възможни проблеми, които възникват при изпълнение на проекта; Подготвя доклади за изпълнение на задълженията си по Договора с Възложителя. Проверява документи за плащане от страна на изпълнителите на договорите, сключени от Възложителя в рамките на проекта, проверява дали разходите са допустими по смисъла на ОП; Представя на ЕУИП писмени становища и доклади за хода на изпълнение на проекта; Разработва система за архивиране и съхраняване на всички документи съгласно изискванията на ОПОС и Възложителя; Изготвя тръжни документи и подпомага ЕУИП в подготовката и организирането на тръжни процедури за обществени поръчки за възлагане на услуги и дейности в рамките на проекта; Участва в комисиите за разглеждане на офертите; Предоставя юридически консултации при поискване от ЕУИП; Изготвя и предоставя на ЕУИП доклади за оценка на риска; • Подготвя и представя изискуемите документи за верификация на разходи по договора си с Възложителя; • Предлага експертни становища при разглеждане на предложения и алтернативни решения във връзка с изпълнение на проекта; • Извършва обучения за повишаване капацитета на ЕУИП и служители от Възложителя; • Контролира осъществяването на мерките за публичност, утвърдени от Управляващия орган, от страна на изпълнителите на договорите за услуги и доставки; • Дискутира със ЕУИП всички възможни проблеми, които могат да възникнат при извършване на услугите и доставките, както и начините за тяхното преодоляване и решаването им; • Провежда поне веднъж месечно срещи с членовете на ЕУИП за обсъждане на напредъка на изпълнение на проекта; • Осъществява редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта, според задълженията му по този договор; • При изпълнение на задълженията да съблюдава спазването на изискванията на: 1. Българското законодателство и в частност на: • Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане; • Законодателството в сектор „околна среда” и подзаконовите нормативни актове към него, приложими към настоящата обществена поръчка; 2. Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” и съпътстващите я документи. 3. Изискванията на Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79421100

Описание:

Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
407000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа Оценка Т = Т1+ T2+Т3+Т4. , където:Т е техническата оценка-Т1 е показател „Адекватност на обосновката на участника –макс.56 точки;Т2 е показател Техническа оценка на изпълнението на функционалните изисквания, заложени в Техническите спецификации -макс.60; точки;Т3 е показател Адекватност на предложената стратегия за изпълнение на поръчката - макс.68 точки; Т4 – е показател Адекватност на предложения план график за изпълнение на поръчката – макс. 16 точки.; тежест: 80
Критерий: ценова оферта; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 036 - 057323 от 20.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-ПУРН-2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: техническа помощ към ЕУИП "Разработване на ПУРН"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.02.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение Плевен БД, ЕИК 176502501, гр. София, р-н Красно село, ж-к Хиподрума, бл. 111, вх. А, ет.2, ап.6., България 1612, София, Тел.: 02 9719588, E-mail: petkov.ecopro@consultant.bg, Факс: 02 9719325

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 460000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 407000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/12/1.20/02/29 по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.",

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2013 г.