Версия за печат

02538-2013-0049

BG-Кюстендил: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090534

Окръжна прокуратура гр.Кюстендил, Окръжна прокуратура гр.Кюстендил, ул."Гороцветна" № 31, За: Снежана Цветкова, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550966, E-mail: op_kyustendil@kn.prb.bg, Факс: 078 550968

Място/места за контакт: Съдебна палата,деловодство, ет.6, стая № 1,

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/opkyustendil/..

Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/opkyustendil/..

Електронен достъп до информация: http://prb.bg/opkyustendil/..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Окръжна прокуратура - гр. Кюстендил

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Услугата ще се извършва при възложителя, както следва гр.Кюстендил, Съдебна палата, ул."Гороцветна" № 31, ет.6; гр.Кюстендил, ул."Цар Освободител" № 12 - Окръжен следствен отдел към Окръжна прокуратура; гр.Дупница, ул. "Княз Борис І-ви" № 5, административна сграда на РУП - гр.Дупница, Окръжен следствен отдел към Окръжна прокуратура гр.Кюстендил
Код NUTS: BG415
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на обществената поръчка е за предоставяне на услуги по обслужване на работещите в Окръжна прокуратура - гр.Кюстендил от служба по трудова медицина, съгласно изискванията на чл.25 и 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 3/2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба № 5 от 11.05.1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска; наредба № 4 от 03.11.1998 г.за обучението на представителите в комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно описани в документацията за участие. Численост на персонала на Окръжна прокуратура - гр.Кюстендил - 51 човека.

Стойност, без да се включва ДДС
670 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата e 6.70 лева ( шест лева и седемдесет стотинки). Гаранцията за участие е в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура гр. КЮСТЕНДИЛ : СИ БАНК – клон гр.Кюстендил, Банков код BIC: BUIBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG96BUIB78373320746100. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1 към документацията), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура гр. КЮСТЕНДИЛ : СИ БАНК – клон гр. Кюстендил, Банков код BIC: BUIBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG96BUIB78373320746100. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2 към документацията), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последното число на съответният отчетен период и получения резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, са заплаща пропорционално за дните,през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответният тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Плащането се осъществява по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 20 работни дни от нейното получаване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да са регистрирани като служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл.25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл.8 от Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците следва да представят заверено копие от документа за регистрация като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването издаден от Министъра на здравеопазването или упълномощено от него лице.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с изискването на Възложителя за доказване на икономическо и финансово състояние на участниците в процедурата, всеки участник предоставя заверена декларация по образец на Възложитела /Приложение № 1 към документацията/ за реализираните през последните 3 години договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и реализираните от тях обороти

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да са изпълнили през последните 3 /три години/ - /2010 г., 2011 г. и 2012 г./ минимум три договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2 Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на настоящата поръчка - общо за последните 3 /три/ години - /2010г.,2011г. и 2012 г./ - 1.5 /едно цяло и половина/ пъти от прогнозната стойност.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Във връзка с изискването на Възложителя за доказване на техническите възможности и квалификация на участниците в процедурата, всеки участник предоставя на Възложителя списък на лицата от службата по трудова медицина, които ще отговарят за извършването на услугите, придружени от изискваните документи от всеки от служителите в списъка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като предостави на същите заверено копие от документи /дипломи, удостоверения и други/, удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималния състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване на дейността на службите по трудова медицина.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.07.2013 г.  Час: 11:00
Място

Окръжна прокуратура - гр.Кюстендил, Съдебна палата, етаж 6, стая № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъсват участниците в процедурата и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ