Версия за печат

00267-2013-0029

BG-Пловдив: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, За: Атанаска Згурова - гл. юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656800; 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656800; 032 656760

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: В гр. Пловдив. Общинските обекти, в които възложителят е възложил извършване на охранителна дейност.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка, посочени в т. 4.2 от поканата за участие (Обекти на Дирекция „Местни данъци и такси” в гр. Пловдив: каса на ул. „Радецки” № 18А; каса в р-н „Тракия”, бул. „Освобождение” № 63; каса в р-н „Северен”, бул. „Цар Борис ІІІ Обединител” № 22А; каса в р-н „Южен”, ул. „Кукуш” № 1; каса в р-н „Западен”, ул. „Вечерница” № 1А; каса в р-н „Източен”, ул. „Лев Толстой” № 2; Обекти на ОП „Жилфонд” в гр. Пловдив: каса на ул. „Гевгели” № 32, каса на ул. „Къпина” № 13; каса в ЖК „Тракия”, бл. 14, каса на Гребната база – Трафопост „Кану-каяк”) или обекти, възложени допълнително с изрично писмено възлагане от възложителя до изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000 (MD07)

Описание:

Охранителни услуги (С използване на бронирани автомобили )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
142992 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за пълно изплащане на щети; тежест: 30
Показател: Срок за заплащане на месечната цена; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13ДГ780 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЮСИС" ООД, ЕИК 831633773, ул. "Брегалница" № 43, Република България 1303, София, Тел.: 02 9200211, E-mail: karakashev@usis-bg.com, Факс: 02 9200211

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 142992 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Проведена е предходна открита процедура с предмет: „Охрана на общински обекти за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска издръжка”, в рамките на коята услугата по настоящата процедура е била обособена като обособена позиция № 2 "Извършване на охрана при транспортиране на ценни пратки и товари". По позиция № 2 не са подадени оферти, поради което в тази й част процедурата е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП с решение № 13РОП6/14.01.2013 г. на Кмета на общината. Решението е влязло в сила. Това обстоятелство е основание за откриване на настоящата процедура като процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, тъй като няма съществена промяна на първоначално обявените условия.