Версия за печат

00652-2013-0001

BG-Септември: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351825

Община Септември, ул. “Александър Стамболийски” No 37А, За: Петя Иванова - юрист, Република България 4490, Септември, Тел.: 03561 7040, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 7779

Място/места за контакт: Община Септември

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.septemvri.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.septemvri.org.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на хранителни пордукти, перилни и миещи препарати за общинските и социални заведения на територията на община Септември”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Община Септември
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на поръчката се състои в “Доставка на хранителни пордукти, перилни и миещи препарати за общинските и социални заведения на територията на община Септември” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - Плодове и зеленчуци; Обособена позиция №2 - Консерви – плодове и зеленчуци; Обособена позиция №3 - Месо и месни продукти; Обособена позиция №4 - Сладкарски /захарни/ изделия; Обособена позиция №5 – Хляб и хлебни изделия; Обособена позиция №6 – Мляко и млечни продукти; Обособена позиция №7 – Пакетирани хранителни продукти; Обособена позиция №8 – Риба и рибни продукти; Обособена позиция №9 – Перилни и миещи препарати. Доставките са франко складовете на общинските обекти на територията на община Септември, както следва: гр. Септември ОДЗ „Приказен свят” - 0 км. гр. Септември Детска млечна кухня - 0 км. гр. Септември ОДЗ „Червена шапчица” - 0 км. гр. Септември Домашен социален патронаж - 0 км. с. Семчиново Ученически стол - 7 км. с. Славовица ЦДГ Славовица - 30 км. с. Семчиново ЦДГ „Методи Звездаров” - 7 км. гр. Ветрен ЦДГ Ветрен - 12 км. с. Симеоновец Домашен социален патронаж - 9 км. с. Ветрен дол ЦДГ „Детелина” - 9 км. с. Лозен ЦДГ „Детски рай” - 8 км. с. Ковачево ЦДГ „Щастливо детство” - 10 км. с. Карабунар ЦДГ „Слънчо” - 10 км. с. Виноградец ЦДГ „Райна Княгиня” - 15 км. с. Славовица Дом за възрастни хора с умствена изостаналост - 30 км. гр. Ракитово Почивна база - 30 км. Почивната база в гр. Ракитово работи през периода юни -септември и в този период се доставят продукти. Изпълнителят доставя продуктите, съгласно офертата, но най-късно в сроковете посочени по – долу. Срокът започва да тече от момента на подаване на заявката. 1. Плодове и зеленчуци – 2 дни; 2. Консерви – плодове и зеленчуци – 14 дни; 3. Месо и месни продукти – 2 дни; 4. Сладкарски /захарни/ изделия – 14 дни; 5. – Хляб и хлебни изделия– 24 часа; 6. – Мляко и млечни продукти– 2 дни; 7. – Пакетирани хранителни продукти– 14 дни; 8. – Риба и рибни продукти– 2 дни; 9. – Перилни и миещи препарати– 14 дни; Хранителните продукти следва да отговарят на изискванията на Закона за храните и поднормативните актове. Доставяните хранителни продукти за училищата и детските заведения следва да отговарят на изискванията на Наредба №6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата от 3 до 7 години в детските заведения издадена от Министерство на здравеопазването и Наредба №9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от Министерство на земеделието и храните и БДС. Заявките за продуктите се подават от упълномощените длъжностни лица на Възложителя най-малко 24- часа преди доставката, като изрично се заявява вид, количество, срок на доставка. Продуктите се доставят в складовете на обектите. Доставките се извършват със специализирани транспортни средства, оборудвани за превоз на съответния вид стоки. Предаването на стоките се извършва до складовете на общинските обекти с разписка, издадена от материалноотговорното лице на съответния общински обект. Изпълнителят се задължава при инцидентно възникнала необходимост или при пропуск в заявката да достави в разумен срок заявени продукти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 15811100, 15100000, 03311000, 03142500, 03220000, 15511000, 15500000, 15897200, 15897300, 39831000

Описание:

Различни хранителни продукти
Хляб
Месо и месни продукти
Риба
Птичи яйца
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Мляко
Млечни продукти
Консервирани хранителни продукти
Хранителни пакети
Перилни и почистващи препарати

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
63682.6 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 020 - 031015 от 29.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 063 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: Мляко и млечни продукти
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.04.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Хебър КООП" АД, ул. «Шипка» №2, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 444424, Факс: 034 444424

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 70382.48 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 63682.6 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващите от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2013 г.