Версия за печат

00283-2012-0016

BG-Банско: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg/index.php/bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Одит за проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят по настоящата обществена поръчка следва да извърши пълен одит на проект: „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.”. Обхватът на одита включва следните проверки, които трябва да включва текущия и окончателния одит: Текущо, при изпълнението на проекта, одиторът следва да представя мнение, относно: законосъобразността на обществените поръчки; осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента. Относно осчетоводяването на разходите, упоменато по – горе, Възложителят изисква одиторът да потвърди, че: Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в приложимото законодателство; Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране. По отношение на окончателният одит, докладът от който ще съпътства окончателното искане за средства, Възложителят изисква от одитора да представи мнение относно: дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; дали проектът се реализира с необходимите ресурси; дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (СМР, доставки и услуги) са действително изпълнени; дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; дали напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); дали са спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; докладваните нередности; дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; дали декларациите за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; счетоводните системи и осчетоводяванията; отсъствието на двойно финансиране; мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
107600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Разбиране на приложимата нормативна рамка; тежест: 10
Показател: Предложен одиторски подход; тежест: 10
Показател: Предложени одиторски процедури; тежест: 10
Показател: Предложена индикативна програма за управление на ангажимента; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 508812 от 13.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-ОП-305 / Обособена позиция №: / Заглавие:Одит за проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ОДИТ ВОДЕН ЦИКЪЛ БАНСКО” ДЗЗД, гр. София, БУЛСТАТ: 176431940, район Средец, ул. Уилям Гладстоун 54, ет. 3, Република България 1000, София, Тел.: 0888 857401

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 107600 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ” на Община Банско, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор