00087-2013-0082
Технически редакции | ||
13.06.2013 15:53 ч. : | 13/06/2013 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.06.2013 15:53 ч. : | 13/06/2013 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на куриерски пратки за нуждите на Дирекция „ПАМДТ” към Столична община.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е доставка на куриерски пратки за нуждите на Дирекция „ПАМДТ” към Столична община. Куриерските пратки представляват препоръчани писма, съдържащи покана за доброволно изпълнение по чл. 282 от ДОПК, както и влезли в сила ревизионни актове и актове за установяване на нарушения. Същите следва да се връчват лично на лицата срещу подпис. Пратките ще се взимат от Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”, Столична община, ул. „Бенковски” №12.
64120000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съобразно кореспонденцията на дирекция "ПАМДТ".
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата „Доставка на куриерски пратки за нуждите на Дирекция „ПАМДТ” към Столична община и е в размер на 625 /шестстотин двадесет и пет/ лева. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срокът на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
Възложителят ще извърши плащания в полза на Изпълнителя, както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, чрез дирекция „ПАМДТ”, се задължава да заплаща извършените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ услуги след изтичане на месеца, в срок до 7 /седем / работни дни след получаване на оригинални данъчни фактури, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ въз основа на количествено- стойностни сметки. Заплащането ще се извършва от бюджета на Дирекция «ПАМДТ».
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6
Български
120
гр. София, ул. "Париж"№3
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
30 месеца.
30 месеца.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.06.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ