Версия за печат

02718-2013-0180

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800023

Южноцентрално ДП гр.Смолян, Териториално поделение - Държавно горско стопанство Кърджали, ул. "Васил Левски" №2, За: инж.Митко Манев - Директор, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65296, E-mail: dgskardzhali@ucdp-smolian.com, Факс: 0361 65296

Място/места за контакт: Държавно горско стопанство Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dgskardzhali.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско стопанство - съгласно чл.165 от ЗГ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП - ДГС Кърджали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП-ДГС Кърджали
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП - ДГС Кърджали”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192000, 30197630

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 055 - 090415 от 19.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 47 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП - ДГС Кърджали”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ДИОЛЕН" ЕООД, бул."България" №64, Република България 4990, Кърджали, Тел.: 0361 61962

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2013 г.