Версия за печат

00535-2013-0001

BG-Радомир: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Радомир, пл."Свобода" № 20, За: Любка Димитрова - заместник - кмет, Република България 2400, Радомир, Тел.: 0777 82501, E-mail: lyubka_dimitrova@abv.bg, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: Любка Димитрова - заместник - кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radomir.bg.

Адрес на профила на купувача: www.radomir.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на Функционален анализ, въвеждане на Стратегия за организационно развитие и предложения за промени в нормативни документи на общинските администрации на Радомир и Земен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Радомир и Община Земен
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Изготвяне на Функционален анализ, въвеждане на Стратегия за организационно развитие и предложения за промени в нормативни документи на общинските администрации на Радомир и Земен”, съгласно Техническото задание и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения №1, №2 и №3, неразделна част от този договор. От Изпълнителя се очаква детайлно анализиране на проблемите идентифициране на потребностите за да се осигури необходимата възможност за оптимизация на структурите и повишаване на ефективността и ефикасността на общинските администрации на общините Радомир и Земен. Изготвяне на функционаален анализ, въвеждане на стратегии за организационно развитие и предложения за промени в нормативни документи на общинските администрации на Радомир и Земен.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000 (DA30)

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги (Консултации )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72800 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 59500, Най-висока оферта: 72800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 80
Показател: Предлагана цена; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 523893 от 15.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 133 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изготвяне на Функционален анализ, въвеждане на Стратегия за организационно развитие и предложения за промени в нормативни документи на общинските администрации на Радомир и Земен”
V.1) Дата на сключване договора
06.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сдружение с нестопанска цел "УЕСТ", пл."9-ти Септември" №2, България 2360, Брезник, Тел.: 0888 667909, E-mail: iony@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 78333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 72800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 59500, Най-висока цена 72800 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

по проект „Повишаване ефективността на общинската администрация на общините Радомир и Земен” по ОП „Административен капацитет” , Приоритетна ос I „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/12/1.1-04, Договор с регистрационен № 12-11-63/02.11.2012г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от публикуване на решението в Регистъра на обществените поръчки

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор