Версия за печат

00619-2013-0003

BG-Елена: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Елена, ул."Иларион Макариоплски" 24, За: Фатме Ходжева, РБългария 5070, Елена, Тел.: 06151 6261, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: община Елена

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elena.bg.

Адрес на профила на купувача: www.elena.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Дейности за информация и публичност”, по проект „Чрез ефективна структура към по-добри услуги за гражданите на общините Елена и Лясковец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Елена и община Лясковец
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Избор на външен консултант за осъществяване на услуги с предмет: “Дейности за информация и публичност”, по проект „Чрез ефективна структура към по-добри услуги за гражданите на общините Елена и Лясковец”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, Приоритетна ос I ”Добро управление”, Приоритет 1.1, ”Ефективна структура на държавната администрация” Бюджетна линия BG051PO002/12/1.1-04/, регистрационен номер на договора 12-11-46/09.10.2012 г. съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” Община Елена в ролята на Бенефициент по проекта има ясни задължения по отношение на изискванията за информация и публичност. Те следва да предоставят информация на широката общественост и да осигурят публичност на изпълняваните проекти, използвайки подходящи комуникационни средства. За постигане на тези цели проекта предвижда следните дейности: по проект „Чрез ефективна структура към по-добри услуги за гражданите на общините Елена и Лясковец”, в това число: Провеждане на 2 съвместни пресконференции - встъпителната и заключителна. Встъпителната пресконференция ще бъде проведена при стартирането на проекта и ще представи донора, програмата и проекта пред медиите и чрез тях пред обществеността. В пресконференцията ще участват най-малко 3 представители на всички заинтересовани страни (медии, сдружения и граждански организации, местна власт и др.) Заключителната пресконференция ще бъде проведена след приключване на проектните дейности и ще представи резултатите от изпълнение на проекта. Пресконференцията ще бъде отразена в електронни медии. За двете пресконференции ще бъдат подготвени прессъобщения за публикуване в национали, регионални и местни печатни издания. За целия период на изпълнение на проекта се предвиждат за публикации още 4 бр. съобщения в печатни медии. Предвижда се излъчване на мин 2 бр. TV репортажи/интервюта за проекта. В рамките на проекта ще бъде издадена една информационна брошура в тираж 2000 бр., формат А4, обем 4 стр., пълноцветен печат. Целта е да се популяризира донора, програмата, финансовата подкрепа, която се получава от ЕС, целите на проекта, предвидените дейности, очакваните резултати. Брошурата ще бъде разпространена най-напред на встъпителната пресконференция, а впоследствие от информационните центрове в общинските администрации на Елена и Лясковец. Ще бъдат изработени 500 бр. химикалки с логото на ОПАК и наименованието на проекта, които ще бъдат раздавани на гражданите, посещаващи информационните центрове в двете общински администрации. Ще бъдат изготвени два банера с информация за проекта, който ще бъде използван по време на двете пресконференции, при провеждане на обученията и др. Събития по проекта. Ще се изработят информационни табели 80 см./110 см. (2 бр.) за сградите на общинските администрации, както и интернет банер, който ще бъде поставен на уеб сайтовете на общините Елена и Лясковец. Ще бъдат изработени папки с информационни материали – 400 бр., предназначени за участниците в пресконференциите и обученията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 22462000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Рекламни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6650 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

РД.02.12-43/06.03.2013 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527943 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Дог-АК-02 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ламбаджиев Стандарт” ООД, ЕИК 130862812, област София /столица/, община Столична, район „Изгрев”, ул. „Райко Алексиев”, бл. 95, Вх. В, РБългария 1113, София, Тел.: 02 4484100, E-mail: lambadjiev_standard@abv.bg, Факс: 02 9310274

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6650 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

по проект „Чрез ефективна структура към по-добри услуги за гражданите на общините Елена и Лясковец”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, Приоритетна ос I ”Добро управление”, Приоритет 1.1, ”Ефективна структура на държавната администрация” Бюджетна линия BG051PO002/12/1.1-04/, регистрационен номер на договора 12-11-46/09.10.2012 г. съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.2) Допълнителна информация

Реф.№ на договора BG051PO002/12/1.1-04/ - Дог-АК-02/12.06.2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

11.06.2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор