Версия за печат

00904-2013-0002

BG-Драгоман: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."захари Стоянов" 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", Р България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 23/321/01273 „Интегриран проект за развитие на услуги за спорт и отдих на територията на община Драгоман”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извърши възмездно по приетата Ценова оферта и процедурните документи, неразделна част от договора за обект: Строителен надзор по проект 23/321/01273 „Интегриран проект за развитие на услуги за спорт и отдих на територията на община Драгоман”,качествено и в срок, в съответствие с разпоредбата на Закона за устройство на територията /ЗУТ/, съгласно изискванията на евростандартите, БДС, ПИПСМР, настоящия договор, действащата нормативна уредба и в съответствие с изработения проект.Стойността на услугата по настоящия договор съгласно офертата възлиза на 52 800.00 (петдесет и две хиляди и осемстотин) лева без ДДС, а с ДДС 63 360.00 (шестдесет и три хиляди и триста и шестдесет) лева.Начин на плащане по договора: 1. Авансово плащане в размер до 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора в (20) двадесет дневен срок след подписване на Акт Образец 2 за откриване на строителната площадка и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на авансовото плащане. 2. Междинно плащане в размер до 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора след представяне на подписан акт Образец 15 за обекта и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на междинното плащане,при одобрено междинно плащане от страна на финансиращия орган и наличие на превод. 3. Окончателното плащане в размер на до 50 % или оставащата сума до 100%, след приемане и въвеждане в експлоатация на завършен по обем и качество, съгласно изискванията на Договора, с изготвянето на необходимите за това документи. То се извършва в 2-месечен срок след Въвеждане на обекта в експлоатация и изготвяне на справки за извършените плащания, дължими неустойки и санкции по договора и окончателната стойност на дължимата оставащата сума след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя, като от стойността на окончателното плащане ще се приспаднат всички суми, които са обект на редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган – РА-ДФЗ по изпълнението на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа; тежест: 25
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Изх.№ 04-00-74/18.03.2013

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 530224 от 18.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-13-050 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 23/321/01273 „Интегриран проект за развитие на услуги за спорт и отдих на територията на община Драгоман”
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Градиакт Консулт" ООД, бул."Патриарх Ефтимий" №1, ет.1,ап.1, Р България 1142, София, Тел.: 02 9807303112, E-mail: office@gradiaktconsult.com, Факс: 02 9807303123

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 53000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури във основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор