Версия за печат

00271-2013-0001

BG-Цар Калоян: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Цар Калоян, пл. "Демокрация" No 1, За: Илия Неделчев Илиев, Р България 7280, Цар Калоян, Тел.: 08424 2238, E-mail: tsarkaloyan@abv.bg, Факс: 08424 2377

Място/места за контакт: гр.Цар Калоян,пл. "Демокрация" No 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tsarkaloyan.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.tsarkaloyan.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за ,,Строително ремонтни работи по проект „Благоустрояване на централна зона град Цар Калоян” по сключен Договор No 17/322/00894/17.12.2012 между община Цар Калоян и ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Цар Калоян, град Цар Калоян
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително ремонтни работи по проект „Благоустрояване на централна зона град Цар Калоян” по сключен Договор No 17/322/00894/17.12.2012 между община Цар Калоян и ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция, включващи:Етап 1(Изграждане на водна площ – фонтан; Изграждане на поливна система; Подмяна ел осветление алеи „централна зона”и фонтан; Екстериорно обзавеждане и паркови арх.елементи );Етап 2("Ландшафтна архитектура"-Ремонт настилки площад);Финален етап(„Вертикална планировка’ и „Озеленяване” -„централна зона” -Земни работи, Земни работи и озеленяване)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45220000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Вида и количеството на СМР е съгласно приложена техническа спесификация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 14 280.00 (четиринадесет хиляди двеста и осемдесет) лева.Гаранцията се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя; банкова гаранция в полза на възложителя с условията посочени в Образец № 22, включен в документацията за участие. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Възложителя: Банка: “ЦКБ” АД, клон Разград IBAN: BG 66CECB97903359251003 BIC при банка BIC: CECBBGSF Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в настоящата процедура със срок на валидност не по – малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Цар Калоян, и че е със срок на валидност до 6 /шест месец / след изтичане срока на изпълнение на договора В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя Гаранцията за авансово плащане е в размер на сто процента (100%) от стойността за ,,Строително ремонтни работи по проект „Благоустрояване на централна зона град Цар Калоян” по сключен Договор No 17/322/00894/17.12.2012 между община Цар Калоян и ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенцияГаранцията за авансово плащане (при поискан аванс) да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане при сключване на Договор.В гаранцията за авансово плащане трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на община Цар Калоян. Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане се урежда с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.За банкова гаранция да се ползват образците, приложени в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Условията, при които гаранцията за авансово плащане се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът е одобрен и се финансира от сключен договор за „Благоустрояване на централна зона град Цар Калоян” No 17/322/00894/17.12.2012 между община Цар Калоян и ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция от Програма за развитие на селските райони 2007-2013 - мярка 322 - Обновяване и развитие на населените места. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на извършените СМР по следния ред и условия: Авансово плащане - в размер до 25 % от стойността на договора без ДДС. /при поискване от Изпълнителя/; Междинни плащания:, след подписване на Актове за установяване на действително извършени количествата и видове работи за СМР на етап - едно, съгласно договор; Първо междинно - общият размер на междинното плащане не трябва да надвишава 34.5 % от стойноста на договора. Второ междинно - общият размер на междинното плащане не трябва да надвишава 61 % от стойноста на договора. Окончателното разплащане, след приемане и въвеждане на обекта в експлоатация. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 дни от подписване на договора и след представяне банкова гаранция за авансово плащане (гаранция в размер на 100% от стойността на аванса) заедно с фактурата за авансово плащане. Сумата на аванса се предоставя безлихвено и ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. Междинните и окончателното плащания се извършват в 30 (тридесет) дневен срок след изготвяне на изискуемите документи Плащанията се извършват по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 (без буква „е” на т.1 ) ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5 и от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. Не се допуска едно и също физическо или юридическо лице да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс включително и лимитните стойности по отделните части, ще бъдат отстранени. Участниците трябва да представят: В ПЛИК 1-(1)Списък на документите, в офертата- подписан от участника; (2)Кратка анотация/представяне на участника по предмета на поръчката;(3)Оферта–Образец№1;(4) Админ. сведения –Образец №2;(4а) Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, в случаите, в които подписващият офертата не е законовият представител на участника;(5)Декларация за приемане условията на договора и поръчката (Обр. №3);(6) Регистрационни документи на участника (копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице), когато не е представен ЕИК, участниците ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; (7)Споразумение за създаване на обединение когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението (Обр 7);(8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, да ги представлява;(9) Документ за внесена гаранция за участие;(10) Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 (без б.„е”), ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (Обр. №4);(11) Декларация чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (Обр. №5);(12) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква “а от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент № 1995/2006 на Съвета на ЕС –Образец № 6; (13) Доказателства за икономическо и финансово състояние –съгласно чл.50 от ЗОП – виж раздел ІІІ.2.2.; (14-20) Доказателства за техническите възможности – виж раздел ІІІ.2.3 (21) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие - съгласно образеца (Образец №15). В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да приложат декларация за съгласие Образец №16 и документи по чл.56 ал.2 на ЗОП; (22) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Образец №17) Ако участникът предвижда да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, трябва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси В ПЛИК “2"(1) Техн. предложение –Образец №18 с приложен линеен календарнен план по Образец №19,. В ПЛИК 3 –Ценово предложение-Образец №20 с приложени Количествено стойностна сметка Образец № 21 и единичи анализни цени. Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника.Документите, които не са на български език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по Образец № 8 и заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2010, 2011 и 2012 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). 2. Копие на застрахователната полица за валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. 3. Декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора, в случаите когато валидната застраховка не покрива целия срок на изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има минимален оборот от строителни дейностти за предходните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012г) или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лв без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по - горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът 3. Участникът трябва да поеме задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора, в случаите когато валидната застраховка не покрива целия срок на изпълнение на поръчката. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. При участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. или еквивалентен когато участника е регистриран в друга държава-еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата в която е/са установени, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. 2. Попълнени данни в Образец № 9 с посочени изискуемите параметри за изпълнени и приети договори за строителство с включени сходни с предмета на поръчката строителни дейности. 3. Заверени копия на препоръки за добро изпълнение за договорите посочени в Образец № 9 4. Завеени копия на валидни сертификати за внедрени ISO 9001 - "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" или еквивалент, OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. 5. Списък и данни на екипа от експерти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката съгласно изискванията - Образец № 10, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 11, Декрации Образец № 12 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: копия от дипломи за завършено образование; копия от длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива) 6.Декларация и списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнението на поръчката – Образец 13; 7.Декларация за техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка – Образец 14; Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица стига да докаже че ги има на разположение
Минимални изисквания: 1. Учасстника трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за IV група строежи или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата в която е/са установени, който има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. Съгласно чл. 3, ал.3 от Закона, когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи по ал.2, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. 2.Участникът трябва да има през последните 5 години (считани от датата на подаване на офертата) или от датата на учредяване/започване на дейността, изпълнени /самостоятелно или в консорциум/обединение/ 2 договора за обекти сходни с предмета на поръчката за изграждане/ реконструкция/ рехабилитация на на площадни пространства, междублокови простанства и подобни обекти на благоустрояване с включено изграждане на детски площадки, озеленяване и настилки. 3. Препоръки за добро изпълнение за договорите по т.2 4.Участникът трябва да има валиден сертификат за внедрени ISO 9001 -2008 "Системи за управление на качеството’, ISO 14001-2004 "Системи за управление на околната среда" OHSAS 18001-2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни - доказва се със копие на сертификати. 5.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, минимум Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопастност и здраве в строителството. Експертите трябва да отговарят на следните изисквания: 1. Ръководителят на договора - Да има: инженерно-техническо образование или еквивалентно – степен магистър строителна специалност или еквивалентна;най-малко 5 год опит по специалността; опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционни проект финансиран (изпълнен/отчитан по условията на финансиращия орган) по Европейски и/или други международни програми и фондове 2. Технически ръководител на обекта - Да има: минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; най-малко 3 год опит като технически ръководител на строителни обекти в областта на блаогоустрояването 3. Отговорник за контрола на качеството - Да има: най-малко 2 год опит в контрол по качеството на строителни обекти; Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, 4. Координатор по безопасност и здраве в строителството - Да има: удостоверение за ,,КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО'' или еквивалентно; най-малко 2 год опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ Ръководителят на договора, Техническите ръководители, Отговорника за контрола на качеството не могат да бъдат едно и също лице. Едно лице може да съвместява отговорностите на „Отговорник за контрола на качеството» и „Координатор по безопасност и здраве в строителството” Участникът трябва да има на разположение необходимия изпълнителси пресонал и механизация /в съответствие от организацията и технологиите които предвижда за изпълнението на предмета на поръчката/ В случай, че участникът участва като обединение, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели; тежест: 40
Показател: Финансови показатели; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.07.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. Цар Калоян, община цар Калоян, заседателназала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията и участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

МЯРКА 322 – "Обновяване и развитие на селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 проект „Благоустрояване на централна зона град Калоян” по сключен Договор No 17/322/00894/17.12.2012 между община Цар Калоян и ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция

VI.3) Допълнителна информация

Използвана е възможноста по чл.64 ал.3 за съкращаване на сроковете за подаване на оферта.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Цар Калоян, пл. "Демокрация" No 1, Република България 7280, Цар Калоян, Тел.: 084 242377, E-mail: tsarkaloyan@abv.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ