Версия за печат

04177-2013-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Черноморска технологична компания" АД, бул. "Арсеналски" 7, За: Атанас Желязов - Мениджър доставки, България 1000, София, Тел.: 0035952 920920, E-mail: office@bstc.bg, Факс: 0035952 920923

Място/места за контакт: гр. Варна 9000, ул. "Цар Симеон 1" 25, ет.7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bstc.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bstc.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Черноморска технологична компания" АД, ул. "Цар Симеон 1" 25, ет.7, За: Атанас Желязов - Мениджър доставки, България 9000, гр. Варна, Тел.: 0035952 920920, E-mail: office@bstc.bg, Факс: 0035952 920923

Място/места за контакт: ул. "Цар Симеон 1" 25, ет.7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bstc.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Черноморска технологична компания" АД, ул. "Цар Симеон 1" 25, ет.7, За: Атанас Желязов - Мениджър доставки, България 9000, гр. Варна, Тел.: 0035952 920920, E-mail: office@bstc.bg, Факс: 0035952 920923

Място/места за контакт: ул. "Цар Симеон 1" 25, ет.7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bstc.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на диафрагмени разходомери от одобрен тип за измерване на природен газ за битови нужди.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складове, посочени от ЧТК АД на територията на Р.България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на диафрагмени разходомери от одобрен тип за измерване на природен газ за битови нужди, съгласно техническата спецификация и пълното описание на обекта на поръчката, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38420000

Описание:

Измервателни уреди за дебит, ниво и налягане на течности или на газ

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на поръчката е доставка на 1500 (хиляда и петстотин) броя диафрагмени разходомери от одобрен тип за измерване на природен газ за битови нужди, съгласно техническата спецификация и пълното описание на обекта на поръчката, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Участниците представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума в размер на 1000 (хиляда) лева или тяхната равностойност в евро по фиксинга на БНБ в деня на извършване на плащането или издаването на банковата гаранция. Участниците имат задължение да поддържат валидност на банковите гаранции за участие за срок до сключване на договор за изпълнение на поръчката и ако в случай на необходимост за удължаване на гаранциите не бъде представена банкова гаранция за удължаване на нейната валидност в срок до три дни преди изтичане на валидност на действаща гаранция, то Възложителят ще пристъпи към усвояване на действащата гаранция. Усвоената сума ще бъде трансформирана в депозит, като гаранция за участие и същата ще бъде задържана при хипотезата на чл. 61, ал. 1 и ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки, съответно освободена при наличие на предпоставки съгласно чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, следва при подписване на договора за обществена поръчка да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него, под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция, в размер на 3% от стойността на поръчката. Условията и изискванията по отношение гаранцията за изпълнение на договора са определени в проекта на договор, от документацията за участие в процедурата. Банковите гаранции трябва да бъде издадени от местни банки или от клонове с регистрирана дейност в Р. България на чуждестранни банки и притежаващи лиценз от БНБ за осъществяване на гаранционни сделки. Банковите гаранции се представят на български или английски език. В случай, че гаранцията е представена на английски език, то към нея се прилага документа и в превод на български език. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията, са за сметка на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "Черноморска технологична компания" АД и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразен с условията от проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа: Плик № 1 "Документи за подбор" - отделен плик: Оферта и списък на документи, съдържащи се в офертата Образец № 1 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. От представените документи следва да е видна информацията по отношение на лицата, които представляват дружеството (вкл. за прокуристите) и начина на представителство. Заверено Копие на Договор за създаване на обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в регистър БУЛСТАТ или посочване на БУЛСТАТ номер. Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение и съответен еквивалентен документ на БУЛСТАТ номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата за регистрация на обединението в случай, че такава е предвидена по местното законодателство. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител; - Декларация по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал на Образец 4); - Декалрация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал на Образец 5); - Документ за гаранция за участие в процедурата - оригинал на банкова гаранция (по Образец 8) или копие на платежно нареждане); - Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец 7); - Документ за закупена документация за участие (копие); - Декларация, съдържаща Списък на основните договори за доставки на стоки от подобно естество, изпълнени през последните три години (Образец 6); - Сертификат по ISO 9001 или еквивалент; - Разрешително за извършване на ремонт и сервизно обслужване; - Сертификат за типово изпитване и Декларация за типово съответствие; Плик № 2 "Техническо предложение (Образец №2) с приложенията към него - отделен плик; Плик № 3 "Предлагана цена за изпълнение на поръчката" (оригинал на Образец 3) с приложение 1 към нея (единични цени) - отделен плик. При подаване на оферта от чуждестранен участник, горепосочените документи се представят при съответно съобразяване с разпоредбата на чл. 56, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят при съобразяване изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

- Декларация, съдържаща Списък на основните договори за доставки на стоки от подобно естество, изпълнени през последните три години (Образец 6); - Сертификат по ISO 9001 или еквивалент; - Разрешително за извършване на ремонт и сервизно обслужване; - Сертификат за типово изпитване; - Декларация за типово съответствие;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

000-002

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526407 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.06.2013 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
42 BGN
Условия и начин на плащане

По сметка на "Черноморска технологична компания" АД се заплащат 42 лв. (цената с ДДС) или тяхната равностойност в евро съгласно фиксинга на БНБ в деня на извършване на плащането, по следната банкова сметка на "Черноморска технологична компания"АД в “УниКредит Булбанк” АД - BIC, код - UNCRBGSF; IBAN сметка в лева – BG49 UNCR 7630 1051 6458 10; В платежното нареждане да бъде записано: "Документация за участие - поръчка 000-002". Банковите такси по извършване на превода са за сметка на Участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.06.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. Варна 9000, ул."Цар Симеон 1" 25 ет.7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите и ценовите оферти могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова осведоменост и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на български език. • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. • За представителите на средствата за масова осведоменост - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност и копие от актуалното състояние. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност, пълномощно и копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответното юридическо лице с нестопанска цел. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, а в случай на упълномощаване - съответното пълномощно, и в превод на български език.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено до регистъра на Агенцията по обществени поръчки чрез упълномощен потребител, идентифициран чрез електронен подпис по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Заинтересованите лица имат достъп до документацията за участие в процедурата в офиса на Възложителя, Приложение А на р.II. Условията и документите, необходими за сключване на договор с избрания изпълнител, са съгласно описаните в Изисквания за сключване и изпълнение на договор от Указания за подготовка на офертата в открита процедура за възлагане на обществена поръчка по Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ