Версия за печат

01763-2012-0001

BG-Хасково: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Св. Иван Рилски", бул. "Г.С. Раковки" 24, За: Стоил Димитров Стоилов, България 3600, Хасково, Тел.: 038 622642, E-mail: ou_rilski@abv.bg, Факс: 038 624601

Място/места за контакт: Стоил Димитров Стоилов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http//:ivanrilski.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на газьол за отопление до 75 000 литра за отоплителен сезон 2012/2013 г. за нуждите на ОУ "Св. Иван Рилски" гр. Хасково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ОУ "Св. Иван Рилски" гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора : Доставка на газьол за отопление до 75 000 литра за отоплителен сезон 2012/2013 г. за нуждите на ОУ "Св. Иван Рилски" гр. Хасково. Продавачът се задължава да прехвърли собствеността и предаде , а купувачът да заплати цената на стоката. Доставката се извършва на части, по количеството, заянето от купувача във всвяка конкретна заявка, но не по-късно от 3 /три/ календарни дни. Купувачат не е длъжен да закупи цялото количество на стоката, а сама толкова, колкото му е необходимо. Стоката следва да съответства на посочените в договора количество, качество, вид, стандарт, асортимент комплектност, технически покадатели и други параметри и изисквания. В цената на стоката се включва стойността на опаковката, транспорта данъци, акцизи и други обичайни разходи, доколкото не е уговорено друго между страните. Заплащането на цената се извършва в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представянето на фактура за извършена доставка , придружена от приемо-предавателен протокол за доставката. Срок на изпълнение на договора : от 01.10.2012 г. до 30.04.2013 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09000000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
118950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

ДА


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 716 от 04.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 879 / Обособена позиция №: / Заглавие:Борсов договор за покупко-продажба на стоки, чрез просредничеството на членовете на "Софийска стокова борса" АД
V.1) Дата на сключване договора
27.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.09.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Олимпик-ойл" ЕООД ЕИК 201664141, "Хаджи Димитър" №11 А, България 6400, Димитровград, Тел.: 0878 902552

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 118950 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 118950 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

За количествени рекламации - в момента на предаването, приемането на стоката. За качествени рекламации - до 5 работни дни след доставката.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Булкарго ООД, ул. "Кестенова гора" 29, България 1000, София, Тел.: 0888 263349

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

з) За доставки, които са котирани и закупени на стокова борса

Борсов договор.