Версия за печат

02718-2013-0173

BG-Девин: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800278

ЮЦДП ТП "Държавно ловно стопанство - Извора", ул."Освобождение" №18, За: Атанас Карагьозов - юрисконсулт, Република България 4800, Девин, Тел.: 03041 2230, E-mail: dlsizvora@ucdp-smolian.com, Факс: 03041 2393

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://dlsizvora.ucdp-smolian.com; http://ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: териториално поделение на държавно предприятие

I.3) Основна дейност

Друг: лов и спомагателни дейности

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДЛС – Извора” ЮЦДП-гр.Смолян”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на ТП "ДЛС - Извора"
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е “Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДЛС – Извора” ЮЦДП-гр.Смолян”. Избраният изпълнител ще извършва доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДЛС – Извора” по заявка на възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192000, 30197630

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 053 - 086871 от 15.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 214 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ”ДЛС – Извора” ЮЦДП-гр.Смолян”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация ”Панда”, р-н ”Младост”, бул.”Цариградско шосе” №139, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 13000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2013 г.