Версия за печат

00087-2013-0078

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3 ст.4 - партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: д-я "Обществени поръчки и концесии", България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на 600 броя електронни информационни табла” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка са електронните информационни табла /ЕИТ/, предназначени за визуализиране на информация за реално време на пристигане на превозно средство на спирка по съответен маршрут от мрежата на столичния градски транспорт.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31711200

Описание:

Електронни индикаторни табла

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на 600 броя Електронни информационни табла /ЕИТ/ на определените места съгласно Приложение № 1 включително: направа на железобетонен фундамент, непозволяващ напречни колебания; транспортиране до мястото за монтаж; монтиране на конструкция на ЕИТ; вграждане на електронните компоненти на ЕИТ; направа на заземяване; захранване на ЕИТ; провеждане на серия от тестове на ЕИТ; привеждане и удостоверяване нормална работа на ЕИТ; възстановяване на нарушената тротоарна настилка; почистване на мястото на работа и изхвърляне на отпадъците;

Стойност, без да се включва ДДС
1994946.6 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

200

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- гаранция за участие в обществената поръчка „Доставка и монтаж на 600 броя електронни информационни табла” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ" – 19 900 /деветнадесет хиляди и деветстотин / лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. II.Гаранция за авансово плащане – представя се от Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер на 20 % от стойността на договора. Гаранцията е във форма, приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка и монтаж на всички електронни информационни табла. ІІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до подписване на окончателен приемателно-предавателен протокол от страните.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цената по договора поетапно както следва: аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ в срок до 30 дни от датата на подписване на договора и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и гаранция за равнозначна сума във форма приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка и монтаж на всички електронни информационни табла. окончателно плащане в рамер на 80% / осемдесет процента/ в срок до 30 /тридесет/ дни след окончателното приемане на всички въведени в експлоатация ЕИТ и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: ЗЗаверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице копието на документа се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, т. 27.6 и т. 27.7. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1 Заверени от участника копия от счетоводния баланс и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години, Представянето им не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Справка за оборота от доставка, изграждане и монтаж на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, за 2010, 2011 и 2012 в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6). Изискването не се отнася за участници - физически лица, които не са регистрирани търговци. 3.копие от застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” или еквивалент.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран оборот от доставка, изграждане и монтаж на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, за 2010, 2011 и 2012 г. – минимум 5 000 000 /пет милиона/ лева общо за трите години. 2.застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и квалификация участниците да представят: 1. Списък на договори за доставка и изграждане на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.1.от документацията (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на договори за изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.2. от документацията (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 3. Списък на договори за изпълнение на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 6.1.3 от документацията. (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение. 4. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита за всеки от ключовите експерти: •Списък на екипа от експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Приложение № 8). •Автобиография, съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. •Копия от дипломи – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; •Копие на трудови книжки или др. – за доказване на професионален опит; •За квалифицираните работници – списък (Приложение № 9); •Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите; •За проектантите в екипа - копие на удостоверение за проектантска правоспособност и регистрация в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени, издаден от конкретната институция. 5. Списък на техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката (Приложение № 10) и доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори /в това число и предварителни/, които осигуряват правото на участника да ползва механизацията за изпълнение на поръчката например договори за наем, за лизинг и други. 6. Копие на сертификатите по т. 6.1.6 от документацията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в доставка и изграждане на системи за информация на пътниците в реално време в публичния транспорт. Участникът да е изпълнил минимум 1/един/ договор за доставка и изграждане на не по-малко от 200 /двеста/ електронни информационни табла за информация в реално време в публичния транспорт за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение 2. опит в изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил минимум 1/един/ договор за изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 3. опит в изпълнението на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил минимум 2 /два/ договора за изпълнение на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 /три/ години. Участникът следва да е изпълнил договорите в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 4. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания: 4.1. Ключов експерт № 1. Този експерт следва да изпълнява функциите на Ръководител на обекта. Изисквания: - Квалификация: Електроинженер с образователно-квалификационна степен „Магистър”, със специалност: “Електрообзавеждане” или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; -Да притежава V квалификационна група по електробезопастност. 4.2. Ключов експерт № 2. Изисквания: -Квалификация: инженер телекомуникации с образователно-квалификационна степен „Бакалавър”; специалност: “Телекомуникации“ или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; 4.3. Участниците трябва да разполагат с квалифицирани работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката: - монтьори електронно телекомуникационно оборудване – минимум 5 /пет/ лица; - техник кабелни линии – минимум 3(три) лица. 4.4. Участниците трябва да разполагат с минимум по един проектант със следните специалности: “Електрообзавеждане” или еквивалент и “Електронна и телекомуникационна техника” или еквивалент. Проектантите трябва да притежават проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени. 5. Участниците трябва да притежават необходимото техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка: -Специализирани автомобили с кран - минимум 1 /един/ брой; -Изкопна машина - минимум 1 /един/ брой; -Автовишка – 1 /един/ брой -Вибрационна плоча за уплътняване – 3 /три/ броя -Ръчни къртачи за бетон – 2 /два/ броя -Фугорез за изрязване на бетон и асфалт – 2 /два/ броя 6. Участникът да е внедрил следните системи : - ISO 9001:2008 за управление на качеството като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент; - ISO 27001:2005 система за управление на сигурността на информацията като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 55
Показател: Възможност за изпълнение ; тежест: 35
Показател: Срок за гаранционна поддръжка в т.ч. Срок на гаранционна поддръжка на ЕИТ –до 6т.;Срок на гаранционна поддръжка на извършените строително монтажни работи –до 4т.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 010 - 012328 от 15.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония ргистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ