Версия за печат

00169-2013-0010

BG-гр. Ловеч: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" № 22, За: Евдокия Попова, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Изработване и доставка на рекламни материали по проект „Развитие на социалната икономика в община Ловеч.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка има за цел да реализира дейност 2 „Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания”, в рамките на проект „Развитие на социалната икономика”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“. Изпълнението на дейността трябва да бъде съобразено с: Регламент на Комисията №1828/2006, установяващ правила за изпълнението на Регламент на Съвета 1083/2006, установяващ общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд. Регламент (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 г. НА СЪВЕТА от 25 юни 2002г., относно финансовият регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, което е приложено в отделен файл към настоящата документация. Специфични цели на дейността са: 1.Информиране на крайните потребители, заинтересованите страни и обществеността за Програмата, донора, проекта - целите му, дейностите, които ще се развиват, очакваните и постигнатите резултати, местоположението на офиса. 2.Осигуряване на прозрачност в процеса на реализация на етапите и дейностите по Проекта. 3.Постигане на поетапна промяна в обществените нагласи, относно същността на социалните услуги, предоставяни в домашна среда и извеждането им от тесния кръг на семейството В рамките на настоящата процедура следва да изработени и доставени: 1. Информационен банер, размер 60/120см., материал- винил. 2. Изработени 2 информационни табели- с размери 50/70 см., материал PVC 3. 500бр. информационни дипляни- формат А4, с две гънки, пълноцветно, картон 90г. 4. 100 бр. рекламни папки – формат А4, пълноцветни двустранни, картон 300гр. 5. 100 бр. рекламни химикалки Следната информация следва да заема поне 25% от площа на рекламните продукти: а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; б) наименованието на проекта; в) стойността на проекта (включително европейското и националното съфинансиране); г) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22140000, 22150000

Описание:

Диплянки
Брошури


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
860.4 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 529395 от 13.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РСИ-5 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Изработване и доставка на рекламни материали по проект"Развитие на социалната икономика в община Ловеч""
V.1) Дата на сключване договора
03.06.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИНФОВИЗИОН" ЕООД, ЕИК 200192727, ул. Неофит Рилски №17, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 623883

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 860.4 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка има за цел да реализира дейност 2 „Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания”, в рамките на проект „Развитие на социалната икономика”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.06.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор