00530-2012-0140
BG-Варна: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Галина Ставрева, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна
Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна / "ОДОП" Варна - „Обжалване и данъчно-осигурителна практика” при ЦУ на НАП - изм. ДВ, бр. 94 от 2012г., в сила от 01.01.2013г./. Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 календарни дни /съобразно промените в Търговски закон (ЗИД на ТЗ / обн. ДВ, бр. 20/28.02.2013г., в сила от 04.03.2013 г./ след доставяне на заявените количества и представяне в счетоводството на ТД на НАП Варна или на съответния офис за обслужване на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и фактура. Фактурата се подписва от координатора по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна или за съответния офис при на ТД на НАП Варна. Възложителят има право да не заяви цялото количество от канцеларски материали и офис принадлежности посочени в поръчката.
30192000, 39263000
Описание:
Открита
НЕ
00530-2012-0140
ДА
25.04.2013 г.
1
"САРА 55" ЕООД, ЕИК 103677439, ул. "Прилеп" № 10а, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 632507, E-mail: avgusta1@abv.bg, Факс: 052 632507
Интернет адрес/и:
URL: www.avgusta.net.
НЕ
НЕ
С Решение №36-12/22.01.2013г. на директора на ТД на НАП Варна процедурата е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Същото е обжалвано пред Комисия за защита на конкуренцията, която с Решение № 281/21.03.2013г. /влязло в сила на 10.04.2013г./ го отменя и връща преписката на възложителя за продължаване на процедурата от етап разглеждане и оценяване на ценовите предложения и класиране на участниците. След извършване на горепосочените действия, поръчката е възложена с Решение № 46-12 / 25.04.2013г. на директора на ТД на НАП Варна. В случай на законодателна и/или административна и/или структурно - организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ-НАП, изпълнението на договора от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, продължава, чрез ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящето структурно звено, който поема правата и задълженията по настоящия договор. Всички действия по изпълнението на договора, извършени от страните до момента на промяната, запазват валидността си. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ своевременно уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за настъпилите промени.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.05.2013 г.