Версия за печат

01804-2010-0003

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Държавна агенция за закрила на детето, ул. "Триадица" № 2, За: Диана Арнаудова, Република България 1051, София, Тел.: 02933 9025; 02933 9028, E-mail: d.arnaudova@sacp.government.bg, Факс: 02980 9050

Място/места за контакт: дирекция АПФСО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sacp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 04-21-162 от 15.10.2010 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01804-2010-0003
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Поддържане и управление на Национална телефонна линия за деца 116 111


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: РД-07-1 от 04.01.2011 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Фондация "Асоциация Анимус" - БУЛСТАТ 121452127, ул. "Екзарх Йосиф" № 85, Република България 1000, София, Тел.: 02983 5205

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поддържане и управление на Националната телефонна линия за деца 116 111

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

28

ІII.7) Стойност посочена в договора
340592 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

08.05.2013 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
340592 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Договорът е сключен за срок от 28 месеца и влиза в сила от датата на подписването му. Началната дата за започване на изпълнението по договора е 08.01.2011г. Работата е приета с подписване на приемателно-предавателен протокол на 18.05.2013г., окончателно плащане по договора - на 21.05.2013г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

30.05.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Калин Ангелов Каменов
Длъжност: Председател