Версия за печат

00500-2012-0004

BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. "Бодра смяна" № 3, За: Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: office@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на специализирани финансово-счетоводни услуги по Проект DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Дирекция „НП Централен Балкан”, Габрово, ул. „Бодра смяна” 3.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът обхваща всички необходими дейности по предоставяне на специализирани финансово-счетоводни услуги, които имат за цел осигуряване на условия за качествено изпълнение и отчитане на Проекта, състоящи се в: - организира счетоводната дейност за изпълнение на проекта съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, в т.ч. финансовото планиране, контрол и плащания; води счетоводна отчетност, спазвайки изискванията по Оперативна програма „Окoлна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 3 -осъществява текущо, хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и отчитане на проектните дейности. Редовно и точно документира изпълнението на финансовата част по проекта. Осчетоводява всички документи, свързани с изпълнението на проекта съгласно сметкоплан, счетоводна политика и методология на Министерството на околната среда и водите, методическите указания «ДДС» на Министъра на финансите - планира месечно разходите по проекта и изисква лимити за захранване на Системата за Електронни Бюджетни Разплащания /СЕБРА/ на проекта, изготвя искания за верифициране на разходваните средства към ОП „Околна среда 2007-2013т.”;извършва всички плащания по проекта; - съставя справки, отчети и други документи по проекта. - изготвя месечни, тримесечни и годишни оборотни ведомости /синтетични и аналитични/, финансови отчети, съставя баланс. - организира и отговаря за съхранението и архивирането на цялата счетоводна информация и документация - подпомага Възложителя и Екипа за управление при финансовото управление на дейностите, одобрени за финансиране по проекта; постоянно контролира изпълнението на дейностите по проекта във финансовата му част до окончателното изпълнение на всяка дейност и верифициране на сумите; - оказва съдействие на мониториращите органи при извършване на проверките, подпомага работата на одитора на проекта, - използва квалифициран електронен подпис /КЕП/, Изпълнителят извършва конкретни дейности по обработка на финансово-счетоводните документи, като изпълнява задължения и отговорности, имащи съществено значение за изпълнение на функциите и задачите – законосъобразност, целесъобразност, икономичност и публичност, като създава условия за проследяване на разходването на безвъзмездна помощ, предоставена по Оперативна програма „Окoлна среда 2007-2013 г.”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79211000 (QB51)

Описание:

Счетоводни услуги (Относо национални паркове )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

83-ЦБ-3/10.12.2012 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 512918 от 10.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 97-ЦБ-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на специализирани финансово-счетоводни услуги по Проект DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КРЕДО-КОНСУЛТ" ЕООД - Велико Търново с ЕИК 104636961, ул. "Цар Тодор Светослав" № 59 ет. 2, Р България 5000, Велико Търново, Тел.: 088 6319365, E-mail: kredokonsult@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54990 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

В изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие в Република България“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор