Версия за печат

02711-2013-0033

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: Тотьо Тотев- автомеханик, Република България 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: инж.Слави Златинов- гл.лесничей

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно стопанствоДруго (моля пояснете): ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове автомобилни гуми,необходими за служебните автомобили на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба” при „СИДП” ДП Шумен за 2013 г., съгласно техническа спецификация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДЛС "Шерба", с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове автомобилни гуми,необходими за служебните автомобили на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба” при „СИДП” ДП Шумен за 2013 г., съгласно техническа спецификация”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34351100

Описание:

Външни гуми за леки автомобили

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522277 от 05.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 22 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на гуми
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ал и Ко” АД, ЕИК 127003032, ул.”Д-р Цветан Зангов” №2, РБългария 9700, Шумен, Тел.: 054 832400, Факс: 054 830590

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор