00530-2013-0005
Технически редакции | ||
28.05.2013 14:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2013 14:23 ч. : | 28/05/2013 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2013 14:23 ч. : | 28/05/2013 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2013 14:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Емил Диков - началник сектор "Управление на инфраструктурата", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg, Факс: 02 98593014
Място/места за контакт: Дирекция ИСМБПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=303.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Абонаментно обслужване на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ, инсталирана в териториалните дирекции /ТД Бургас и офис Надежда на ТД на НАП София
Абонаментно обслужване на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ, инсталирана в териториалните дирекции /ТД Бургас и офис Надежда на ТД на НАП София, включващо: • Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; • Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди- ежемесечно; • Интегриране на системите за управление на опашките към съществуващата йерархична логическа структура от организационни единици, базирана на централизирания модел на управление с делегирани правомощия на отделните структури; • Поддържане на работоспособност на системите при отпадане на свързанноста към отделната структура на НАП; • Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа на системата- ежемесечно; • Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; • Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение да 1 /един/ час след получаването му; • Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; • Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; • Софтуерна поддръжка; • Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващите по заявка. • Време за реакция при възникване на повреда в системата до 4 часа. • Време за отстраняване на повреда в системата до 1 работен ден. При невъзможност за отстраняване на повредата в посочения срок, заменя за своя сметка с оборотни компоненти най-късно до края на следващия ден.
72514000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
10.04.2013 г.
1
"МЕДИ-2000" ЕООД, ЕИК 175216963, р-н Красна поляна, ж.к. Красна поляна, бл. 205, вх.В, ет. 3, ап. 5, Република България 1330, София, Тел.: 08 87361805, E-mail: office@medi-2000.com
Интернет адрес/и:
URL: www.medi-2000.com.
НЕ
НЕ
Цената за поддръжка на системите се заплаща от Възложителя на 24 равни месечни вноски, по банкова сметка на Изпълнителя, не по-късно от 30 дни след представяне на обобщен месечен отчет/доклад за отчитане на работата и фактура, подписани от координатора по договора за Възложителя.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, Факс: 02 9267464
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
28.05.2013 г.