Версия за печат

00119-2012-0034

BG-гр. Казанлък: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: инж. Кънчо Христов Христов, РБългария 6100, гр. Казанлък, Тел.: 0431 98545; 0895 340013, E-mail: kanchohristov@abv.bg, Факс: 0431 98266

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък - ИНЖЕНЕРИНГ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Казанлък
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък - ИНЖЕНЕРИНГ" Дейност 1.1. Изготвяне на работен проект (РП) за реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък. Тази дейност ще се осъществява от избрания изпълнител за инженеринг на проекта и включва изработването на техническата документация на фаза „Работен проект”, за което същият, ако прецени че е възможно, ще може да ползва изготвените на по-ранен етап проекти.След изработването на РП същият ще бъде представен за одобрение на консултанта и за изготвяне на Доклада за съответствие на проекта. След съгласуване от Възложителя и заинтересованите страни (експлоатационни дружества, РСПАБЗН), ще бъде издадено Разрешение за строеж. Дейност 1.2. Подготовка на обект, включително и авторски надзор. Тази дейност ще се осъществява от избрания изпълнител за инженеринг на проекта и включва подготовка на площадката за бъдещото строителство и осъществяването на авторския надзор.Подготовката на площадката за бъдещо строителство включва изземване и складиране на хумусния слой, изместване на комуникации, разрушаване на съществуващи съоръжения в местата на предвидени за изграждане нови такива, поставяне на временни помещения за персонала изпълняващ дейностите по реконструкция и модернизация на ГПСОВ.За осъществяване на авторски надзор изпълнителят ще ангажира проектанта, изготвил работния проект за обекта. Дейност 1.3. Реконструкция и модернизация на ПСОВ - строителство, монтаж, електрообзавеждане, система СКАДА или еквивалентна Тази дейност се изразява в извършването на всички необходими строително монтажни работи, заложени и одобрени в проектното предложение от избрания изпълнител до изпълнение целите на проекта.Всички работи по реконструкция и модернизация на ПСОВ ще се извършват без да се нарушава нормалната й експлоатация. Дейност 1.4. Доставка и монтаж на машини и съоръжения. В задълженията на избраният изпълнител за инженеринг на обект „Реконструкция и модернизация на ГПСОВ Казанлък” влиза освен проектиране, авторски надзор на проекта, строителство, електрообзавеждане, обучение на персонала, въвеждане в експлоатация, 12-месечен период на контрол, но и доставката и монтажа на необходимите машини и съоръжения. Дейност 1.5. Въвеждане в експлоатация и обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта; тестване на оборудването в рамките на необходимия за това период от време. Избраният изпълнител ще има задължението да въведе реконструираното съоръжение в експлоатация съгласно изискванията на нормативната уредба, третираща съответната дейност, както и да обучи персонала, ангажиран с експлоатацията на обекта в управлението на новоинстлираните машини и съоръжения. Дейност 1.6. Дванадесет месечен период на контрол и подпомагане на персонала на ГПСОВ – Казанлък, както и отстраняване на възникнали проблеми и дефекти. Дейността по 12-месечен период на контрол и подпомагане дейността на персонала на ГПСОВ и отстраняване на възникнали проблеми или дефекти като част от задълженията по изпълнението на договора за инженеринг за реконструкция и модернизация на ГПСОВ Казанлък ще продължи не по-късно до края на 2015 г. За гарантиране качественото и своевременно изпълнениние на това задължение в Договора за инженеринг е включена клауза за ,,възстановяване на неправомерно получени суми”, както и обезпечение чрез издаването на банкова гаранция от страна на изпълнителя за периода на гаранционно обслужване. Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 18 027 115. 25 лв. (осемнадесет милиона двадесет и седем хиляди сто и петнадесет лева и двадесет и пет стотинки) без ДДС, от които: за разходи за проектиране – работен проект: не повече от 186 321. 00 лв. без ДДС; За разходи за реконструкция и модернизация на ГПСОВ, вкл. непредвидени разходи: не повече от 17 805 794,25 лв. без ДДС; За разходи за авторски надзор: не повече от 35 000. 00 лв. без ДДС;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45252100, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за битови отпадъчни води
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17727272 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок за реакция при съобщаване на дефекти ; тежест: 10
Критерий: Срок за изпълнение ; тежест: 25
Критерий: Техническо предложение; тежест: 40
Критерий: Ценово предложение; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 191 - 313809 от 04.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д 07-71 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет „ИНТЕГРИРАН ВОДЕН ПРОЕКТ НА ОБЩИНА КАЗАНЛЪК. ЕТАП 2 : РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ГРАДСКА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ (ГПСОВ) - КАЗАНЛЪК - ИНЖЕНЕРИНГ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум "ИНТЕРПРОМ КАРО ВИТКОВИЦЕ АКВА ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД, район "Триадица", ж.к. "Гоце Делчев" (сграда "Крит"), бл. 22, вх. В, ап. 1В, РБългария 1404, София, Тел.: 02 9516178, Факс: 02 9516178

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 18027115.25 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17727272 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“, одобрен за финансиране по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) в рамките на Процедура за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. и за него е сключен Договор за безвъмездна финансова помощ между община Казанлък и Министерството на околната среда и водите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2013 г.