Версия за печат

00613-2013-0003

BG-Село Крушари,област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 - А, За: Пенка Ганчева и Мирослава Димитрова, България 9410, Село Крушари,област Добрич, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Пенка Ганчева и Мирослава Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krushari.bg.

Адрес на профила на купувача: www.krushari.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително - монтажни работи за сгради общинска собственост в община Крушари

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Крушари
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 1 включва следните основни видове работи: • Топлоизолация по стени ЕPS 6 см; • Боядисване с цветен фасаген; Изпълнението на поръчката по обособена позиция 2 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от керемиди; • Ремонт покривна конструкция и дъсчена обшивка – 60%; • Топлоизолация с мин. вата 10 см по тавани; • Покриване с битумизирана мушама и глинени керемиди; • Доставка и монтаж на водосточни тръби, водосточни олуци и водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Топлоизолация по стени XPS 5 см; • Минерална мазилка; • Облицовка цокъл с гранитогрес; • Настилка от бетонови плочи 30/30 – цвят по избор на инвеститора; • Ограда от ст. бет. колове 250/12/12 и поцинкована мрежа Н=1,50м; Изпълнението на поръчката по обособена позиция 3 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от ондулин; • Демонтаж на съществуваща покривна конструкция; • Направа на нова дървена покривна конструкция, която ляга на стоманобетонна плоча; • Полагане на вълнообразна ламарина 27х100х104мм с дебелина s=1,50мм; • Направа на отвор за ревизия на покрива; • Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина – изхвъргачи; • Доставка и монтаж на водосточни олуци от поцинкована ламарина; • Доставка и монтаж на водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Тухлена зидария, външна гладка вароциментова мазилка, топлоизолация 5 см XPS по надзид; • Слънчева инсталация с 6 броя слънчеви панели; Благоустрояването не е предмет на настоящата поръчка по обособена позиция 3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 1 включва следните основни видове работи: • Топлоизолация по стени ЕPS 6 см; • Боядисване с цветен фасаген; Изпълнението на поръчката по обособена позиция 2 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от керемиди; • Ремонт покривна конструкция и дъсчена обшивка – 60%; • Топлоизолация с мин. вата 10 см по тавани; • Покриване с битумизирана мушама и глинени керемиди; • Доставка и монтаж на водосточни тръби, водосточни олуци и водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Топлоизолация по стени XPS 5 см; • Минерална мазилка; • Облицовка цокъл с гранитогрес; • Настилка от бетонови плочи 30/30 – цвят по избор на инвеститора; • Ограда от ст. бет. колове 250/12/12 и поцинкована мрежа Н=1,50м; Изпълнението на поръчката по обособена позиция 3 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от ондулин; • Демонтаж на съществуваща покривна конструкция; • Направа на нова дървена покривна конструкция, която ляга на стоманобетонна плоча; • Полагане на вълнообразна ламарина 27х100х104мм с дебелина s=1,50мм; • Направа на отвор за ревизия на покрива; • Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина – изхвъргачи; • Доставка и монтаж на водосточни олуци от поцинкована ламарина; • Доставка и монтаж на водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Тухлена зидария, външна гладка вароциментова мазилка, топлоизолация 5 см XPS по надзид; • Слънчева инсталация с 6 броя слънчеви панели; Благоустрояването не е предмет на настоящата поръчка по обособена позиция 3.

Прогнозна стойност без ДДС
215500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1 Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: • за обособена позиция 1 - 80 лв. (осемдесет лева). • за обособена позиция 2 – 1 200 лв. (хиляда и двеста лева) • за обособена позиция 3 – 700 лв. (седемстотин лева). 2 Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: 2.1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет:Изпълнение на строително - монтажни работи за сгради общинска собственост на община Крушари – за обособена позиция ............... Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Крушари: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF 2.2 Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на Община Крушари. 3. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 5. Гаранция за изпълнение - условия, размер и начин на плащане 5.1 Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на обществена поръчка. 5.2. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора и гаранционния срок на обекта/ите, увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% / два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF Задържане и освобождаване на гаранциите: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя при подписване на договора и се освобождава 30 (тридесет) календарни дни след изпълнението му, ако липсват основания за задържането й от страна на Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на откритата процедура за възлагане на обществената поръчка гаранциите за участие на всички участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща договорената цена по договора чрез: - Авансово плащане - в размер на 50% от стойността на договора. То се извършва в срок до 10 (десет) дни от датата на подписване на договора след представена от Изпълнителя на фактура (оригинал). Авансово плащане се допуска само по обособена позиция 2 и по обособена позиция 3. - Окончателно плащане както следва: За обособена позиция 1 окончателното разплащане в размер на 100% (сто процента) от стойността на договора се извършва от Възложителя: в 30 (тридесет) дневен срок след въвеждане на обектите по проекта в експлоатация и издадена фактура от страна на Изпълнителя. За обособена позиция 2 окончателното разплащане в размер на 50% (петдесет процента) от стойността на договора се извършва от Възложителя: в 30 (тридесет) дневен срок след въвеждане на обектите по проекта в експлоатация и издадена фактура от страна на Изпълнителя. Плащанията по обособена позиция 2, за които Възложителят се задължава с подписването на договора са само и единствено в рамките на осигуреното целево финансиране, както и тяхното извършване ще се осъществи предвид превеждането им към Възложителя. За обособена позиция 3 окончателното разплащане в размер на 50% (петдесет процента) от стойността на договора се извършва от Възложителя: в 30 (тридесет) дневен срок след въвеждане на обектите по проекта в експлоатация и издадена фактура от страна на Изпълнителя. Всички плащания се изплащат в български лева по банков път – по посочена от Изпълнителя банкова сметка, след издадена от него фактура и подписани приемно-предавателни протоколи между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта – Приложение №1 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата, подписан от участника - Приложение№2 3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или оригинал на Банкова гаранция за участие) 4. Административни сведения за участника - Образец №1 5. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им - Образец №2 6. Декларации по чл.47, ал.1, т.1 а)-д), т.2 и т.3; ал.2, т.1,3,4 и ал.5 от ЗОП – Образец 3, Образец №4 и Образец №5 При наличие на декларираните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците ще бъдат отстранени. 7. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Образец №6 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /попълва се при наличие на такъв/ - Образец №7 9. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП - Образец №8 /попълва се от всеки член в обединението, който ще извършва строителна дейност, както и от подизпълнителя/ 10. Декларация за използване на чужденци – Образец №9 11. Регистрационни документи на участника Документ за регистрация на Участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (или удостоверение за актуално състояние); копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице * Когато документите са копия, следва да бъдат заверени от участника. Когато участникът в откритата процедура или участник в обединението е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи в т.11 трябва да са: • издадени от компетентния орган в страната на участника; • заверени от участника копия с официален превод на български език • да бъдат издадени/заверени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 12. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълномощава физическото лице, което ще представлява обединението; 13. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал); 14. Документ за данъчна и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); 15. Декларация за приемане условията в проекта на договора – Образец № 12. 16. Декларация за оглед на обекта – Образец № 13. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - запечатан,Плик № 3 „Предлагана цена" - запечатан
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Годишен баланс за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) и отчет за приходите и разходите за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) – копие, заверено от Участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Тези документи не се представят за участници, които са регистрирани в Търговския регистър при Агенция по вписванията и са публикували годишните си финансови отчети. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство. 2. Застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на Участника – копие, заверено от Участника. Ако участникът е обединение или използва подизпълнители, застрахователната полица се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението или като подизпълнител, извършващо строителство. Заб.: Участникът следва да подновява застраховката редовно до изтичане на срока на изпълнение на поръчката и срока за отстраняване на дефекти. 3. Декларация за икономическото и финансово състояние на Участника - общ оборот и общ оборот от строителтво за последните 3 (три) години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 10 и Образец № 10А. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал общо за последните 3 (три години) /2010г., 2011г. и 2012г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от: • за обособена позиция 1: 17 000 (седемнадесет хиляди) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 2: 254 000 (двеста петдесет и четири хиляди) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 3: 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева без включен ДДС; Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно. 2. Участникът трябва да е реализирал общо за последните 3 (три години) /2010г., 2011г. и 2012г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот от строителство в размер не по-малко от: • за обособена позиция 1: 8 500 (осем хиляди и петстотин) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 2: 127 000 (сто двадесет и седем хиляди) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 3: 80 000 (осемдесет хиляди) лева без включен ДДС; Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, спрямо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност /а не за всеки поотделно/. 3. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Забележки: За участник, установен/регистриран в Република България, застрахователната полица за строителство следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията За участник, установен/регистриран извън Република България застрахователната полица за строителство следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице или на подизпълнители, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума или на подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък-декларация на основните договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката по всяка една обособена позиция - /за изграждане, и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради/, изпълнени през последните пет години, до крайния срок за подаване на оферти – Образец № 11/ Образец № 11а/ Образец № 11б. б) Референции (препоръки) за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителството – копия, заверени от участника. • Ако участникът е обединение, е необходимо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност, а не всеки поотделно, да докажат технически възможности по съответните позиции. • Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава. Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод. в) Заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, пета категория или еквивалентен документ; • Чуждестранните участници представят документи по т. в) от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. г) Сертификати за притежавани от участника ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004/ BS-OНSAS 18001:2007 с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалентни на тях – заверени копия от участника. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договор за изграждане, и/или реконструкция и/или ремонт на обществени сгради и/или промишлени сгради – по всяка една от обособените позиции, през последните 5 (пет) години, до крайния срок за подаване на оферти. Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Предложена цена в лева без включен ДДС; тежест: 60
Показател: П2 Гаранционен срок на обекта; тежест: 30
Показател: П3 Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала 301 в сградата на общинска администрация - Крушари, ул.” Девети септември” №3-А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и да докажат това си качество



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове. Община Крушари предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 . Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на решението за откриване на процедурата са съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - „Топлоизолация фасада III етаж административна сграда”
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 1 включва следните основни видове работи: • Топлоизолация по стени ЕPS 6 см; • Боядисване с цветен фасаген;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 1 включва следните основни видове работи: • Топлоизолация по стени ЕPS 6 см; • Боядисване с цветен фасаген; Началото на пътя е при км 0+000 – край село Крушари . Краят на участъка е при км 4+396 – начало с.Северци. Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,90 м. банкети 2 х 1,25 м. Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Напречното отвеждане на водите е решето с водосток L-1 м. на км. 0+830 и мост плоча L-6м. на км1+135. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

Прогнозна стойност, без ДДС
8500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - „Ремонт на покрив, саниране на част от сграда и вертикална планировка на част от дворно пространство при ЦДГ Лозенец”
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 2 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от керемиди; • Ремонт покривна конструкция и дъсчена обшивка – 60%; • Топлоизолация с мин. вата 10 см по тавани; • Покриване с битумизирана мушама и глинени керемиди; • Доставка и монтаж на водосточни тръби, водосточни олуци и водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Топлоизолация по стени XPS 5 см; • Минерална мазилка; • Облицовка цокъл с гранитогрес; • Настилка от бетонови плочи 30/30 – цвят по избор на инвеститора; • Ограда от ст. бет. колове 250/12/12 и поцинкована мрежа Н=1,50м;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 2 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от керемиди; • Ремонт покривна конструкция и дъсчена обшивка – 60%; • Топлоизолация с мин. вата 10 см по тавани; • Покриване с битумизирана мушама и глинени керемиди; • Доставка и монтаж на водосточни тръби, водосточни олуци и водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Топлоизолация по стени XPS 5 см; • Минерална мазилка; • Облицовка цокъл с гранитогрес; • Настилка от бетонови плочи 30/30 – цвят по избор на инвеститора; • Ограда от ст. бет. колове 250/12/12 и поцинкована мрежа Н=1,50м; Началото на пътя е при км 0+000 – край село Лозенец . Краят на участъка е при км 4+092 – „Т” образно кръстовище с път DOB 2176 "Крушари - Северци". Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,80 /3,00/ м банкети 2 х 1,25 м Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

Прогнозна стойност, без ДДС
127000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2013 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на строително - монтажни работи - „Ремонт на сграда и благоустрояване на дворно пространство на Дом за стари хора с.Добрин”
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 3 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от ондулин; • Демонтаж на съществуваща покривна конструкция; • Направа на нова дървена покривна конструкция, която ляга на стоманобетонна плоча; • Полагане на вълнообразна ламарина 27х100х104мм с дебелина s=1,50мм; • Направа на отвор за ревизия на покрива; • Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина – изхвъргачи; • Доставка и монтаж на водосточни олуци от поцинкована ламарина; • Доставка и монтаж на водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Тухлена зидария, външна гладка вароциментова мазилка, топлоизолация 5 см XPS по надзид; • Слънчева инсталация с 6 броя слънчеви панели; Благоустрояването не е предмет на настоящата поръчка по обособена позиция 3.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 3 включва следните основни видове работи: • Демонтаж на съществуваща покривна покривка от ондулин; • Демонтаж на съществуваща покривна конструкция; • Направа на нова дървена покривна конструкция, която ляга на стоманобетонна плоча; • Полагане на вълнообразна ламарина 27х100х104мм с дебелина s=1,50мм; • Направа на отвор за ревизия на покрива; • Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина – изхвъргачи; • Доставка и монтаж на водосточни олуци от поцинкована ламарина; • Доставка и монтаж на водосточни казанчета от поцинкована ламарина; • Тухлена зидария, външна гладка вароциментова мазилка, топлоизолация 5 см XPS по надзид; • Слънчева инсталация с 6 броя слънчеви панели; Благоустрояването не е предмет на настоящата поръчка по обособена позиция 3.

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2013 г.