Версия за печат

00240-2013-0003

BG-Чирпан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Чирпан, пл. "Съединение" № 1, За: Таня Стайкова, Република България 6200, Чирпан, Тел.: 0416 99646, E-mail: kmet@chirpan.bg, Факс: 0416 96238

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chirpan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.chirpan.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на строително-монтажни работи на общински сгради” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан” Обособена позиция 2: „Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан” Обособена позиция 3: „Ремонт на покрив ОУ "Васил Левски" с.Гита, община Чирпан” Обособена позиция 4: „Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Чирпан, област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство. Предмет на поръчката е "Извършване на строително-монтажни работи на общински сгради” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан” Обособена позиция 2: „Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан” Обособена позиция 3: „Ремонт на покрив ОУ"Васил Левски" с.Гита, община Чирпан” Обособена позиция 4: „Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан” Пълният обхват на строителстото е посочено в Техническата спецификация част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство. Предмет на поръчката е "Извършване на строително-монтажни работи на общински сгради” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан” Обособена позиция 2: „Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан” Обособена позиция 3: „Ремонт на покрив ОУ "Васил Левски" с.Гита, община Чирпан” Обособена позиция 4: „Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан” Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите, са посочени в Техническата спецификация част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
41449 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за обособена позиция 1 „Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан” е в размер на 75,00 лв. (седемдесет и пет лева), за обособена позиция 2 „Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан” е в размер на 75,80 лв. (седемдесет и пет лева и осемдесет стотинки), за обособена позиция 3 „Ремонт на покрив на ОУ „Васил Левски” с.Гита, община Чирпан” е в размер на 188,60 лв. (сто осемдесет и осем лева шестедесет стотинки) и за обособена позиция 4 „Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан” е в размер на 75,00 лв. (седемдесет и пет лева). Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение/участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG58 CECB 9790 3347 266700 , BIC: CECG BGSF , БАНКА: „ЦКБ” АД В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Изпълнение на строително-монтажни работи на общинска сграда по обособена позиция №...................................(посочва се номерът и наименованието на обособената позиция) .Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: Аванс, в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Авансът е платим в срок до 10 (десет) работни дни от получаване на съобщение от Възложителя, за започване на изпълнението на поръчката, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура. Окончателно плащане, в размер на останалите 70% (седемдесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – в срок до 30 (тридесет) дни от надлежно извършване на всички СМР дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, удостоверено с подписването на приемателно-предавателен протокол

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай че участник в процедурата е обединение, изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности, се отнасят за обединението като цяло. Изискванията за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности се прилагат за подизпълнителите, както следва: 1. по отношение на икономическите и финансови възможности - в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника); 2. по отношение на изискванията за технически възможности – в съответствие с вида на дейностите, които ще се извършват от подизпълнителя, като подробно посочване на приложимите изисквания към подизпълнителите е посочено на съответните места в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 11. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 12. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 13. Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 15. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 16. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 16. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 17.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.18. Техническа оферта 19. Ценова оферта Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите, по т. 1-17; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по т. 18; плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа документа по т. 19. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 2. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: 2.1. който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; 2.2. който не е закупил документацията за участие и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; 2.4. който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 2.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 2.6. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено на друго място в документацията за участие като основание за отстраняване. 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти пета категория съгласно чл.137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ , или еквивалентен документ за чуждестранните участници 2. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години, в зависимост от датата на започване на дейността – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. Изискването не се прилага за участници/членове на обединения, които са вписани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети за последните 3 (три) приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години. 4. Информация за общия оборот и за оборота от строителство, за всяка от последните три приключени финансови години в зависимост от датата на започване на дейността. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случай че участникът не е представил някой от изискваните документи и/или несъответствие с критериите за подбор или с други изисквания на Възложителя, комисията изисква допълнителни документи, в съответствие с чл. 68, ал. 8 от ЗОП. 1.5. В случай че участникът не представи изискваните документи, в срок 5 работни дни, по чл. 68, ал. 9 от ЗОП или от всички представени документи в офертата не може по категоричен начин да се изведе и докаже информацията относно съответствието с критериите за подбор, участникът се отстранява от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1. има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход общо за предходните три приключени финансови години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 40 000 (четиридесет хиляди) лева. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 40 000 лв. оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, за обекти пета категория съгласно чл.137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните участници. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, за извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на СМР на ремонт на покриви, изпълнени през последните пет години (Образец № 13) до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени на съответния /участник/член на обединение/подизпълнител. Препоръките следва да съдържат цялата информация, релевантна за доказване на изискванията на настоящата документация, както следва: Възложител и изпълнител по договора; предмет на договора; стойност на договора; период на изпълнение на договора; мястото на строителството; дата на приключване на дейностите по договора; В случай че препоръките не съдържат някой от реквизитите, посочени по-горе, същите се приемат за нередовен документ и комисията изисква тяхното представяне, в съответствие с изискванията на настоящата документация. В случай че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението – изпълнител по договора, следва да се представи копие от договора за разпределение на дейностите между членовете на обединението, от който категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура. 2. Копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. За чуждестранните лица се прилага декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон. 3. Сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2004 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: 1. докаже опит при изпълнението през последните пет години до датата на подаване на офертата, на поне 1 (един) договор за извършване на СМР на обект, който попада в полето на СМР на ремонт на покриви. Договорът следва да е успешно изпълнен в посочения период, за което се представят съответните доказателства. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по- малко от 1 (един) договор, включващи дейностите, които е посочил, че ще извършва. 2. е вписан в ЦПРС - пета категория, съгласно Закона за устройство на територията за български юридически лица или да притежава удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон за чуждестранни лица. Изискването се прилага и за подизпълнителите в съответствие с дейностите, които ще извършват. 3. да докаже наличието на сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2004 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях. При наличие на подизпълнители, изискването не се прилага за тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на срока за изпълнение на строителството; тежест: 40
Показател: Оценка на предлаганата цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.06.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

в брой, в касата на Община Чирпан, при получаване на документацията или по банков път, на следната банкова сметка: IBAN: BBG26 SOMB 9130 8435 0631 44, код за вид плащане 44 70 00 BIC: SOMB BGSF , БАНКА: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – офис Чирпан

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Чирпан, гр. Чирпан, пл. „Съединение” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан”
1) Кратко описание

„Ремонт на покрив на кметство с.Свобода, община Чирпан” .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

3) Количество или обем

Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите, са посочени в Техническите спецификации, приложения инвестиционен проект и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
7500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан”
1) Кратко описание

„Ремонт на покрив на кметство с.Винарово, община Чирпан”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

3) Количество или обем

Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите, са посочени в Техническите спецификации, приложения инвестиционен проект и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
7583 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на покрив на ОУ "Васил Левски" с.Гита, община Чирпан”
1) Кратко описание

„Ремонт на покрив на ОУ "Васил Левски" с.Гита, община Чирпан”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

3) Количество или обем

Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите, са посочени в Техническите спецификации, приложения инвестиционен проект и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
18866 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан”
1) Кратко описание

„Ремонт на покрив на кметство с.Могилово, община Чирпан”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

3) Количество или обем

Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите, са посочени в Техническите спецификации, приложения инвестиционен проект и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
7500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45