Версия за печат

02711-2013-0036

BG-с.Цонево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно горско стопанство Цонево при "СИДП" ДП Шумен, ул."Хр.Трендафилов" №54, За: Теменужка Петкова- ръководител счетоводен отдел, РБългария 9261, с.Цонево, Тел.: 0887 395939, E-mail: dgsconevo@abv.bg,, Факс: 0889 699411

Място/места за контакт: инж.Веселин Железов- зам. директор

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове канцеларски материали, за осъществяване на административната дейност на ТП "Държавно горско стопанство Цонево за 2013 г. , съгласно техническа спецификация“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС "Цонево",с.Цонево, обл.Варна, ул."Хр.Трендафилов" №54
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на прогнозни видове канцеларски материали, за осъществяване на административната дейност на ТП "Държавно горско стопанство Цонево за 2013 г. , съгласно техническа спецификация“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000, 22800000

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 522869 от 08.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 25 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
17.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Офис консумативи” ООД, 201417931, ул.”Професор Иван Шишманов” №4, ап.1, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор