Версия за печат

00118-2012-0037

BG-Сливен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Румен Стоилов, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: r.stoilov@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: инж. Румен Стоилов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Одит на проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ЗАДАЧА № 1 Текущ одит на проекта: Одиторът задължително в обхвата на проверката си, следва да извърши оценка за законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анексите към тях, ако има такива. Трябва да бъде осъществен последващ контрол на всички процедури, свързани с възлагането на дейностите по проекта, по реда на ЗОП и приложимите нормативни актове. По време на текущия одит, изпълнителят следва да провери и осчетоводяването на разходите, включени във всяко искане за средства в счетоводната система на Възложителя. ЗАДАЧА № 2 Окончателен одит: Окончателният одит следва да включва като минимум следните процедури: Дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; Изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; Всички декларирани от възложителя разходи по отношение на достоверност и допустимост в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007 и ПМС 249/2007 за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по ОПОС, съфинансирана от Кохезионния фонд и ЕФ за регионално развитие на ЕС.; Първичните счетоводни документи/ фактури, протоколи и др./ и документи с еквивалентната доказателствена стойност са налични и валидни, в съответствие с изискванията на чл.60(e), чл. 61(б), (i) от Регламент 1083/2006 и Закона за счетоводството; Дали възложителят е извършил 100% проверка на първо ниво-верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; Спазване на изискванията на чл. 58 (ж), чл.60(е) от Регламент 1083/2006 и чл.15 от Регламент 1828/2006 за подържане на адекватна одитна пътека; Всички дейности по проекта са надлежното документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; Проверка на докладваните нередности; Слабостите констатирани при извършени одитни проверки са адресирани по – подходящ начин. Исканията за средства подадени от бенефициента са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежен ред. Счетоводни системи и осчетоводявания; Проверка за двойно финансиране; Мерки за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000, 79212100

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
198000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател 1: Техническо предложение при следните показатели:; тежест: 70
Показател: Подпоказател 1.2 Описание на одитния подход за изпълнение поръчката:; тежест: 80
Показател: Подпоказател 1.3 Описание на процеса на изпълнение на договора:; тежест: 20
Показател: Показател 2 Финансово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473855 от 06.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 510476 от 23.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № DIR-51011116-C048-U-8 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Одит на проект "Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен"
V.1) Дата на сключване договора
22.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Глобал Адвайзърс" АД ; ЕИК: 200289553, ул. "Леге" 15, ет. 3, България 1000, София, Тел.: 02 9805055, E-mail: office@globaladvisers.eu, Факс: 02 9805075

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 260000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 198000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира в рамките на проект "Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен", Договор за БФП № DIR- 51011116-CO48, номер на проекта DIR-51011116-58-142, финансиран по оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор