Версия за печат

00145-2013-0029

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ гр. Плевен, пл. "Иван Миндиликов " № 8, За: Христофор Пенков Йорданов и Поля Иванова Петкова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 884490; 064 884471, E-mail: Pleven@nssi.bg, Факс: 064 884440

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Плевен

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Плевен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП на НОИ гр. Плевен, пл. "Иван Миндиликов" № 8.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Плевен.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10174.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527457 от 04.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 4, рег.№ ЧР-30-6 История / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА ТП НА НОИ ГР. ПЛЕВЕН
V.1) Дата на сключване договора
20.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ВЕСЕЛИН БАЛЕВ" ЕООД ЕИК 114616366, ул. "Дойран" № 63 А, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: managertm@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10174.4 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор