Версия за печат

00110-2013-0013

BG-Тервел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА 13 БРОЯ УЛИЦИ В ОБЩИНА ТЕРВЕЛ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Тервел,с.Зърнево,с.Жегларци, с.Коларци, с.Нова Камена
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Касае се за строителен надзор в обхвата на ЗУТ за строеж от четвърта категория, по смисъла на чл.137,ал.1,т.4 от ЗУТ и 4-та категория, буква „а”, т.4 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Строителните дейности целят да се отремонтира и подмени асфалтовата на стилка на улици в гр.Тервел и села в Общината, за да се подобрят условията за движение по тях. Техническите лица, определени от строителния надзор съставят актове и протоколи в хода на строителството на обекта след извършените проверки, огледи и измервания на място и само когато са постигнати изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ за съответните извършени СМР. Консултантът за упражняване на строителен надзор осъществява контрол и по количествата на изпълняваните СМР, като проверява и подписва изготвените за това актове.Консултантът за упражняване на строителен надзор участва в състава на приемателна комисия за установяване годността за ползване на строежа с цел издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на същия.Обектът на обществената поръчка е извършване на строителен надзор при изпълнение на строително - монтажни работи при количества, както следва:Подмяна на асфалтовата настилка на 13 бр. улици в гр.Тервел и 4 села в общината - фрезоване, локални ремонти, полагане на два асфалтови пласта.Консултантът за упражняване на строителен надзор следва да съблюдава законосъобразното извършване на строителните работи и съставянето на следните актове и книжа в хода на строителството:образци № 1, 2, (2а), 3, 4, 10, 11, 12 и 15 от Наредба 3/31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2950 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 2950, Най-висока оферта: 3777 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 528759 от 11.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 90 / Обособена позиция №: / Заглавие:“СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА 13 БРОЯ УЛИЦИ В ОБЩИНА ТЕРВЕЛ”
V.1) Дата на сключване договора
20.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕОМИД ЕООД ЕИК 103842150, ул."Никола Кънев" 11, вх.А, ет.2, ап.11, Р.България 9000, Варна, Тел.: 052 780537, E-mail: deomid@abv.bg, Факс: 052 300358

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2950 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 2950, Най-висока цена 3777 BGN без ДДС
В Брой месеци 17
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони, Проект ИД 08/322/0730

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор