Версия за печат

00115-2012-0029

BG-Русе: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Мария Димитрова - младши експерт, отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на "Община Русе" и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица. 2. Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства и копирни машини, ленти за матринчни принтери и глави за мстилено-струйни принтери.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица; Обособена позиция 2: Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства и копирни машини, ленти за матринчни принтери и глави за мстилено-струйни принтери, след предварителна заявка по видове и количества, определени в Приложение №1 и приложение №2 към обособена позиция №1 и обособена позиция №2.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30124000

Описание:

Принадлежности за офиса
Части и аксесоари за офис техника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
151075.82 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 50
Показател: Разсрочено плащане (кал. дни); тежест: 10
Показател: Срок на доставка (час); тежест: 30
Показател: Срок за реакция (час); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 491758 от 19.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП-34 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АДИ ПЛАМ" ООД, 117595525, гр. Русе, ул. "Доростол" №59, бл. Марс, вх. Б, ет. 6, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 824834, E-mail: adiplam@adiplam.com, Факс: 082 824834

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54108.82 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ЗОП-35 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на оригинални и зареждане с тонер на касети за лазерни принтери, мултифункционални устройства и копирни машини, ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АДИ ПЛАМ" ООД, ЕИК-117595525, гр. Русе, ул. "Доростол" №59, бл. Марс, вх. Б, ет. 6, Бъулгария 7000, Гр. Русе, Тел.: 082 824834, E-mail: adiplam@adiplam.com, Факс: 082 824834

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 96967 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор