Версия за печат

00530-2013-0001

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: В.Додова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Извършване на гаранционно абонаментно поддържане на климатична техника, както и извънгаранционно абонаментно поддържане, ремонт, доставка и монтаж на резервни части на климатична и вентилационна техника в сгради на НАП на следните адреси: • гр.София, бул. „Княз Ал.Дондуков” № 52; • гр.Банкя, ул. „Св.св. Кирил и Методий” № 31”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52; гр.Банкя, ул. „Св.св. Кирил и Методий” № 31
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на гаранционно абонаментно поддържане на климатична техника, както и извънгаранционно абонаментно поддържане, ремонт, доставка и монтаж на резервни части на климатична и вентилационна техника в сгради на НАП, на следните адреси: • гр.София, бул. „Княз Ал.Дондуков” № 52; • гр.Банкя, ул. „Св.св. Кирил и Методий” № 31 за период от две години. Предметът на поръчката включва следните дейности: • извършване на технически (профилактични) прегледи на всички климатични и вентилационни съоръжения - веднъж на три месеца; • почистване (измиване) на въздушните филтри на всички климатици - сплит система - веднъж на три месеца; • почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя на всички климатици - 2 /два / пъти годишно през месец май и месец октомври; • ремонт на климатичната и вентилационна техника - при необходимост само за съоръженията извън гаранция. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя; • доставка и монтаж на консумативи и резервни части за съоръженията, съгласно раздел VI („Списък на консумативите и резервните части”) на Пълното описание на предмета на поръчката. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна. • отзоваване на повикване на Възложителя до 1 /един/ час за 24 /двадесет и четири/ часа в денонощието за двата броя климатици, монтирани в сървърното помещение; • отзоваване на повикване на Възложителя до 3 /три/ часа в работно време от 9 до 17.30 часа за останалите съоръжения. • преместване /демонтаж и монтаж/ на климатик, включен в предмета на поръчката, от местоположението на което е монтиран, на друго място на същия адрес – при необходимост; • транспортни разходи за извършването на ежемесечните профилактични прегледи и доставката на консумативите и резервните части. • в седемдневен срок от сключване на договора (съответно от началната дата на изпълнение на договора за съответните климатици), изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на климатичната и вентилационна техника, описана в раздел IV и V на Пълното описание на предмета на поръчката, за което се съставя протокол, в който се посочват: - обслужваната техника; - техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. Протоколът се подписва от представител на изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора, определен от Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000, 50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Услуги по ремонт и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща цена за абонаментно сервизно обслужване; тежест: 90
Критерий: Обща стойност на единични цени на резервни части и консумативи; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 36 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Извършване на гаранционно абонаментно поддържане на климатична техника, както и извънгаранционно абонаментно поддържане, ремонт, доставка и монтаж на резервни части на климатична и вентилационна техника в сгради на НАП
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЗЕФИР-КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ” ЕООД, ЕИК 121464567, р-н Люлин, ул. 722, № 2, ет. 1, България 1360, София, Тел.: 02 9252266, E-mail: office@zephyr-clima.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 64833 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 24 месеца от датата на сключването му и може да бъде прекратен предсрочно при изчерпване на максимално допустимата обща стойност, която е в размер до 64 833 лв. без ДДС, от които максимално допустимата стойност за ЦУ на НАП е в размер до 55 833 лева без ДДС , а за УЦ на НАП Банкя е в размер до 9 000 лева без ДДС. Окончателната стойност на договора ще се определи при приключване на неговото изпълнение, въз основа на изплатените месечни абонаменти такси за извършването на сервизно обслужване на описаната в приложение № 1 към договора климатична техника и общата стойност на заплатените консумативи и резервни части за периода на изпълнение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2013 г.