Версия за печат

00156-2013-0003

BG-гр.Велинград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Мария Николова, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Дирекция АПИО
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осъществяване на строителен надзор на обект „Изграждане на две специализирани сгради от функционален тип „Защитено жилище” и „Център за настаняване от семеен тип” в УПИ I-7214 по кадастралния план на град Велинград”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: УПИ I-7214 по кадастралния план на град Велинград
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяване на независим строителен надзор с всички произтичащи от това задължения по ЗУТ, вкл. координация на строителния процес до въвеждане в експлоатация, контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строително монтажни работи и влаганите материали и доставки с оглед постигане на следните цели за поръчката: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - обследване на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - извършване на оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - изготвяне на окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - съставяне технически паспорт на строежа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6930 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 6100, Най-висока оферта: 7000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 25
Показател: размер на неустойката; тежест: 25
Показател: предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524070 от 15.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 209 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка за услуга-НСН
V.1) Дата на сключване договора
13.05.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Агроводинвест"ЕАД,ЕИК 121758166, бул."Цар Борис ІІІ" № 136, РБългария 1618, гр.София, Тел.: 02 9559736, Факс: 02 9559736

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6930 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6930 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът е финансиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”.Бюджетна линия: BG161PO001/1.1-12/2011.Договор BG161PO001/1.1-12/2011/005

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор