00470-2013-0010
Технически редакции | ||
16.05.2013 15:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2013 15:52 ч. : | 16/05/2013 15:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2013 15:52 ч. : | 16/05/2013 15:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Черноочене:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Черноочене, ул. "Шеста" №9, За: Кенан Бейтула Нешад - Директор на дирекция "Специализирана администрация", България 6701, с. Черноочене, Тел.: 03691 6225, E-mail: obshtina_chernoochene@abv.bg, Факс: 03691 6265
Място/места за контакт: Айдън Ариф Осман - Кмет на община ЧернооченеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chernoochene.com.
Адрес на профила на купувача: www.chernoochene.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Открита процедура
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Избор на изпълнител за извършване на СМР по проект „Рехабилитация на път KRZ1436- с. Комунига – с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в община Черноочене, обл. Кърджали“ Проектът е за ремонт на съществуваща пътна връзка между селата с. Комунига и с. Безводно на територията на община Черноочене, обл. Кърджали. Настилката в участъка от км 0+00 до км 9+00 е в сравнително по – добро състояние, поради което в този участък са предвидени кърпежи и преасфалтиране. За участъка от км 16 + 690 до км 18 + 00 ремонтни дейности не са предвидени, тъй като съществуващата настилка и пътните съоръжения са в добро експлоатационно състояние. В останалата е част е предвиден основен ремонт. I. ПРОЕКТНО РЕШЕНИЕ А. Участък от км 0+00 до км 9+00 Предвиденият за ремонт пътен участък е хектрометриран с точност 1м на измерена дължина. Установената по този начин дължина на участъка е 9,00 км. Събрани са данни за състоянието на пътната настилка, бордюрите, банкетите, отводнителните окопи, мостовете, водостоците и пътните принадлежности - парапети, стоманена предпазна ограда, пътни знаци и др . Проектният габарит съвпада изцяло със съществуващия, без да се променят първоначално установените ширини при съоръженията, както и уширенията и надвишенията в хоризонталните криви. Б. Участък от км 16+690 до км 18+00 Ремонтни дейности в този участък не са предвидени, тъй като съществуващата настилка и пътните съоръжения са в добро експлоатационно състояние. В. Участък от км 9+000 до км 16+690 Тъй като при работното проектиране е използван програмен продукт, който автоматично започва да отчита разстояния от км 0+000, в графична част на работния проект и в подробните ведомости, които разработва програмата, се отбелязва работно километриране на участъка от км 0+000 до км 7+690, вместо действителното от км 9+000 до км 16+690. Навсякъде в графичната част – ситуация, надлъжен профил, напречни профили и вертикална сигнализация, следва да се има в предвид, че се отнася за действителен участък от км 9+000 до км 16+690, т.е към работното километриране да се добавят 9,000 км от началото, които програмата няма как да отчете, тъй като те не са включени в подробното работно проектиране. Г. Проектни решения за участъците, за които е предвиден основен ремонт / реконструкция/ : от км 9+000 до км 16+690 и от км 18+000 до км 25+000 Предвижда се като предварителен ремонт да се изкърпят единичните дупки и участъците с мрежови дни пукнатини; да се попълнят единичните пукнатини; да се фрезоват и изкърпят машинно участъците с масови разрушения на износващия пласт и тези, изискващи локален ремонт. Изпълнението на предварителните ремонтни работи ще се извърши преди полагане на износващия пласт. Площите подлежащи на фрезоване се оформят в правилни геометрични фигури със страни успоредни и перпендикулярни на оста на пътя и простиращи се най-малко 10 см. в здравата част на настилката. Фрезования материал се отстранява и основата се почиства с телена четка и сгъстен въздух. Подготвената площ се обработва с битумна емулсия. Във ведомостта на повредите по настилката са показани отделно участъците и площите с масови разрушения на износващия пласт. За тях е предвидено полагане на изравнителен пласт от дребнозърнест биндер с различна дебелина и полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон - 4см. Проектното решение за възстановяване на пътната настилка с необходимата равност и носимоспособност е съобразено с изходните данни за проектиране. Съобразно заснетите данни се предлага участък за цялостна реконструкция от км. 9+000 до км 16+690, който е с ниска носимоспособност и са необходими дебелини и за усилване. За тези участъци в Работния проект се предвижда разкъртване и отнемане на съществуващите асфалтобетонова и трошенокаменна настилка, уплътняване на земната основа, върху която ще се изпълнят новите конструктивни пластове на настилката.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на състезателен диалог и на процедурите на договаряне, което дава възможност обществената поръчка да бъде възложена по реда на откритата процедура.
VI: ОДОБРЯВАМ
обявлението и документацията за участие
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
16.05.2013 г.
Възложител