Версия за печат

00283-2012-0012

BG-Банско: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАНСКО, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: ОБЩИНА БАНСКО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осигуряване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” чрез постигане на следните резултати Информираност за стартирането, изпълнението и финализирането на проекта, както и за изпълнените дейности и постигнати резултати. Информираност относно финансирането на проекта. Направена публикация в медиите. Направени дизайн и подготовка на промоционални материали, предвидени по проекта печатни материали (брошури и листовки) по 250 бройки – общо 500 бр.; Два билборда за визуализация, поставени на участъци, които са предмет на инвестиция; Две постоянни обяснителни табели, монтирани до 1 седмица след отстраняване на билбордовете; Две Информационни Табели - 70х50 см, поставени на видни места на територията на община Банско в рамките на 1 месец след сключване на договора за БФП; Информационни стикери (15 бр.) – поставят се на машините и оборудването за постоянно инсталиране. Годишни обществени прояви (публични събития) - три конференции с участието на медиите, по време на които ще бъде представено развитието на проектните дейности; Две официални церемонии – първа копка и официално откриване на обекта и официално закриване на завършения обект; Разработване на промоционален филм, който дава информация за проекта, програмата и характера на приноса на ЕС. Филмът следва да се разпространява във формат DVD в 100 броя;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79341000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Рекламни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Организация и методология - техническо предложение; тежест: 30
Показател: Предложена от участника крайна цена в лева без ДДС; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 504552 от 16.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 286 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на комуникация и публичност по проект „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БРАНД ПР" ЕООД, ЕИК 131221556, р-н Слатина, ж.к. Яворов, бл.39, вх. Б, ет.1, ап.13, Р България 1111, София, Тел.: 02 8722781, Факс: 02 8722781

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 34900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект на Община Банско – „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор