Версия за печат

00613-2013-0002

BG-Село Крушари,област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 - А, За: Димитрина Желева Петрова - Директор дирекция "Регионално развитие и хуманитарни дейности", България 9410, Село Крушари,област Добрич, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Димитрина Желева Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krushari.bg.

Адрес на профила на купувача: www.krushari.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на общински пътища в община Крушари,област Добрич :1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Крушари
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 1: Път 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари - с.Северци Началото на пътя е при км 0+000 – край село Крушари . Краят на участъка е при км 4+396 – начало с.Северци. Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,90 м. банкети 2 х 1,25 м. Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Напречното отвеждане на водите е решето с водосток L-1 м. на км. 0+830 и мост плоча L-6м. на км1+135. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка. Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 2: Път DOB 1108(21327) "Лозенец- разклон Северци" Началото на пътя е при км 0+000 – край село Лозенец . Краят на участъка е при км 4+092 – „Т” образно кръстовище с път DOB 2176 "Крушари - Северци". Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,80 /3,00/ м банкети 2 х 1,25 м Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 1: Път 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари - с.Северци Началото на пътя е при км 0+000 – край село Крушари . Краят на участъка е при км 4+396 – начало с.Северци. Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,90 м. банкети 2 х 1,25 м. Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Напречното отвеждане на водите е решето с водосток L-1 м. на км. 0+830 и мост плоча L-6м. на км1+135. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка. Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 2: Път DOB 1108(21327) "Лозенец- разклон Северци" Началото на пътя е при км 0+000 – край село Лозенец . Краят на участъка е при км 4+092 – „Т” образно кръстовище с път DOB 2176 "Крушари - Северци". Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,80 /3,00/ м банкети 2 х 1,25 м Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

Прогнозна стойност без ДДС
2696442 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

27.03.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1 Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: • за обособена позиция 1 - 13 000 лв. ( тринадесет хиляда лева). • за обособена позиция 2 – 12 400 лв. (дванадесет хиляди и четиристотин лева). 2 Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: 2.1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на инфраструктурния проект на община Крушари „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари,област Добрич :1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци” – за обособена позиция ............... Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Крушари: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF 2.2 Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на Община Крушари. 3. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 5. Гаранция за изпълнение - условия, размер и начин на плащане 5.1 Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на обществена поръчка. 5.2. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% / два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF Задържане и освобождаване на гаранциите: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя при подписване на договора и се освобождава 30 (тридесет) календарни дни след изпълнението му, ако липсват основания за задържането й от страна на Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на откритата процедура за възлагане на обществената поръчка гаранциите за участие на всички участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща договорената цена по договора чрез: - Авансово плащане - до 40% от стойността на договора. То се извършва в срок до 10 (десет) дни от датата на подписване на договора след представена от Изпълнителя на фактура (оригинал). Авансовото плащане се приспада пропорционално при всеки акт образец 19 /деветнадесети/. - Междинно плащане: 1. Междинно плащане се допуска само по обособена позиция 2. 2. По време на изпълнението на поръчката Възложителят извършва едно междинно плащание за действително извършените и приетите от строителен надзор, с протокол образец 19, СМР. Междинното плащане ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя. Разходооправдателните документи се представят от Изпълнителя до 2 (два) работни дни след приемане и подписване на съответните актове и протоколи за извършени СМР, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр.72 от 15.08.2003г.). 3. Общият размер на авансовото и междинното плащане не трябва да надвишава 60% (шестдесет процента) от стойността на договора. - Окончателното разплащане в размер на 40% (четиридесет процента) от стойността на договора се извършва от Възложителя в 90 (деветдесет) дневен срок след въвеждане на обектите по проекта в експлоатация и издадена фактура от страна на Изпълнителя. Всички плащания се изплащат в български лева по банков път – по посочена от Изпълнителя банкова сметка, след издадена от него фактура и подписани приемно-предавателени протоколи между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта – Приложение №1 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника, подписан от участника - Приложение№2 3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или оригинал на Банкова гаранция за участие) 4. Административни сведения за участника - Образец №1 5. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им - Образец №2 6. Декларации по чл.47, ал.1; ал.2, т.1,3,4 и ал.5 от ЗОП – Образец 3, Образец №4 и Образец №5 При наличие на декларираните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците ще бъдат отстранени. 7. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Образец №6 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /попълва се при наличие на такъв/ - Образец №7 9. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП - Образец №8 /попълва се от всеки член в обединението, който ще извършва строителна дейност, както и от подизпълнителя/ 10. Декларация за използване на чужденци – Образец №9 11. Регистрационни документи на участника Документ за регистрация на Участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице * Когато документите са копия, следва да бъдат заверени от участника. Когато участникът в откритата процедура или участник в обединението е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи в т.11 трябва да са: • издадени от компетентния орган в страната на участника; • заверени от участника копия с официален превод на български език • да бъдат издадени/заверени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 12. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълномощава физическото лице, което ще представлява обединението; 13. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал); 14. Документ за данъчна и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); 15. Декларация за приемане условията в проекта на договора – Образец № 16. 16. Декларация за оглед на обекта – Образец № 17. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - запечатан,Плик № 3 „Предлагана цена" - запечатан
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Годишен баланс за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) и отчет за приходите и разходите за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) – копие, заверено от Участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Тези документи не се представят за участници, които са регистрирани в Търговския регистър при Агенция по вписванията и са публикували годишните си финансови отчети. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство. 2. Застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на Участника – копие, заверено от Участника. Ако участникът е обединение или използва подизпълнители, застрахователната полица се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението или като подизпълнител, извършващо строителство. Заб.: Участникът следва да подновява застраховката редовно до изтичане на срока на изпълнение на поръчката и срока за отстраняване на дефекти. 3. Справка за икономическото и финансово състояние на Участника - общ оборот и общ оборот от строителтво за последните 3 (три) години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 10. 4. Удостоверение от банка, потвърждаващо, че участникът разполага със собствен финансов ресурс или има достъп до кредитен ресурс /кредитна линия/ за финансиране на дейностите по поръчката, издадено не по-късно от един месец преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал общо за последните 3 (три години) /2010г., 2011г. и 2012г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от: • за обособена позиция 1: 2 780 000 (два милиона седемстотин и осемдесет хиляди) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 2: 2 610 000 (два милиона шестстотин и десет хиляди) лева без включен ДДС; Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно. 2. Участникът трябва да е реализирал общо за последните 3 (три години) /2010г., 2011г. и 2012г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот от строителство в размер не по-малко от: • за обособена позиция 1: 2 650 000 (два милиона шестстотин и петдесет хиляди) лева без включен ДДС; • за обособена позиция 2: 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева без включен ДДС; Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно. 3. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Забележки: За участник, установен/регистриран в Република България, застрахователната полица за строителство следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията За участник, установен/регистриран извън Република България застрахователната полица за строителство следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице или на подизпълнители, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума или на подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. 4. Участникът трябва да разполага със свободни собствени финансови ресурси за финансиране на дейностите по поръчката, под формата на налични парични средства по сметката на участника, или гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства, в размер не по-малко от: • за обособена позиция 1: 660 000 (шестстотин и шестдесет хиляди) лева без включен ДДС • за обособена позиция 2: 620 000 (шестстотин и двадесет хиляди ) лева без включен ДДС. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, спрямо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност /а не за всеки поотделно/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък-декларация на основните договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката по обособена позиция 1 - рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища,/ по обособена позиция 2/ рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища/, изпълнени през последните пет години, до крайния срок за подаване на оферти – за обособена позиция 1 и за обособена позиция 2. б) Референции (препоръки) за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителството – копия, заверени от участника. в) Списък на техническия персонал /ключовия персонал/, Декларация за разположение на ключов експерт и автобиография на ключовия персонал, придружени с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия, заверени от Участника; • Ако участникът е обединение, е необходимо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност, а не всеки поотделно, да докажат технически възможности и квалификация по съответните позиции. • Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава. Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод. г) Декларация по закона за защита на личните данни; д) Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория или еквивалентен документ; • Чуждестранните участници представят документи по т. д) от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. е) Сертификати за притежавани от участника ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004/ BS-OНSAS 18001:2007 с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалентни на тях – заверени копия от участника. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал) за всяка една от обособените позиции, както следва: По обособена позиция 1 и по обособена позиция 2 Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа Квалификация Висше образование, степен „магистър” в областта на строително инженерство или еквивалентно образование; Общ професионален опит Минимум 10 години общ професионален опит; Специфичен опит Опит като ръководител на екип /обект/ и/или технически ръководител – минимум на 1 (един) проект/обект сходен с предмета на поръчката в областта на рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища през последните 5 (пет) години. Ключов експерт 2 – Технически ръководител на обекта Квалификация Висше образование в областта на строителното инженерство или средно специално техническо образование или еквивателнтно образование; Общ професионален опит Минимум 7 години общ професионален опит; Специфичен опит Да е изпълнявал длъжност „Технически ръководител” на минимум един обект, сходен с предмета на поръчката в областта на рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища през последните 5 (пет) години. Ключов експерт 3 – Координатор/специалист по безопасност и здраве Квалификация Висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно образование; Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР” или „Координатор по безопасност и здраве” или еквивалентен документ; Специфичен опит Минимум 3 години опит като „Координатор” или „Специалист” по безопасност и здраве. Ключов експерт 4 – Експерт по пътно строителство Квалификация Висше инженерно образование, степен „магистър” в областта на „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентно образование; Общ професионален опит Минимум 10 години общ професионален опит; Специфичен опит Да е участвал като експерт по пътно строителство в минимум един инфраструктурен проект през последните 5 години. 2.Участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договор за рехабилитация и/или ремонт, и/или реконструкция, и/или разширение на пътища - по обособена позиция 1, да е изпълнил минимум 1 (един) договор за рехабилитация и/или ремонт, и/или реконструкция, и/или разширение на пътища - по обособена позиция 2 през последните 5 (пет) години, до крайния срок за подаване на оферти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Предложена цена в лева без включен ДДС; тежест: 60
Показател: П2 Гаранционен срок на обекта; тежест: 30
Показател: П3 Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.06.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на общинска администрация - Крушари, ул.” Девети септември” №3-А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и да докажат това си качество



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по МЯРКА 321 –"Основни услуги за неселението и икономиката в селските райони" от „ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 08/321/01219 от 27.11.2012г. сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие”

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове. Община Крушари предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 . Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на решението за откриване на процедурата са съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на общински път DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци
1) Кратко описание

Рехабилитация на общински път DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 1: Път 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари - с.Северци Началото на пътя е при км 0+000 – край село Крушари . Краят на участъка е при км 4+396 – начало с.Северци. Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,90 м. банкети 2 х 1,25 м. Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Напречното отвеждане на водите е решето с водосток L-1 м. на км. 0+830 и мост плоча L-6м. на км1+135. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

Прогнозна стойност, без ДДС
1390817.4 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 27.03.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на общински път DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци
1) Кратко описание

Рехабилитация на общински път DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на Обособена позиция 2: Път DOB 1108(21327) "Лозенец- разклон Северци" Началото на пътя е при км 0+000 – край село Лозенец . Краят на участъка е при км 4+092 – „Т” образно кръстовище с път DOB 2176 "Крушари - Северци". Изготвянето на проекта се базира на изходна информация от обследване на пътя в посочения участък. Трасето на участъка е хомогенно, с добре развити елементи в ситуация, надлъжен и напречен профил. Характерът на терена е равнинен. Габарит - пътно платно 2 х 2,80 /3,00/ м банкети 2 х 1,25 м Отводняването е решено с плитки необлицовани окопи за надлъжно провеждане на водите, липсват водостоци за напречното им провеждане. Поради затлачване с пръст и самозалесяване отводнителната система не функционира добре. Банкетите са в добро състояние и с необходимата ширина. Участъкът не минава през населени места. Хоризонталната маркировка в участъка е изтрита, а вертикалната сигнализация е непълна. Износващият пласт на настилката е плътен асфалтобетон. Основните повреди са дупки, кръпки, единични пукнатини, мрежовидни пукнатини и износване на настилката. След извършен обстоен оглед оценката за състоянието на настилката е “добро”. В участъка не се наблюдават сериозни деформации на настилката и не е необходим локален ремонт в участъка.

Прогнозна стойност, без ДДС
1305624.6 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 27.03.2014 г.