Версия за печат

00087-2013-0067

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж. Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт-офис, РБългария 1000, София, Тел.: 08 9377506

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит на проект № DIR51011116-78-162 „Инженерна инфраструктура на местност „Бул.Сливница”-IIетап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”, във връзка с изпълнение на Договор за безвъздмездна финансова помощ № DIR-51011116-C029 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”Процедура № BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 екв.ж.”, Приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Одит на проект№ DIR51011116-78-162 „Инженерна инфраструктура на местност „Бул.Сливница”-IIетап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”, във връзка с изпълнение на Договор за безвъздмездна финансова помощ № DIR-51011116-C029 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”Процедура № BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 екв.ж.”, Приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”,съгласно приложено задание и „Насоки за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по Оперативна прогама „Околна среда 2007-2013 г. (ОПОС)” на Дирекция „Кохезионна политика за околна среда”. Столична община е длъжна да възложи изпълнението на дейности, които да осигуряват текущ и окончателен одит на изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на УО на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Изпълнението на текущия одит основно се състои в подготовка и представяне на междинни одитни доклади с одитно мнение, придружаващи всяко искане към МЗ на ОПОС за възстановяване на средства, относно: •законосъобразността на възложените от Столична община обществени поръчки, свързани с изпълнението на проекта; •осчетоводяването на разходите, предмет на искането за средства от счетоводната система на Столична община; Изпълнението на окончателния одит е проверка на всички дейности и разходи, осъществени от Столична община за цялостното изпълнение на проекта, която проверка завършва с окончателен одитен доклад.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на текущия одит основно се състои в подготовка и представяне на междинни одитни доклади с одитно мнение, придружаващи всяко искане към МЗ на ОПОС за възстановяване на средства, относно: •законосъобразността на възложените от Столична община обществени поръчки, свързани с изпълнението на проекта; •осчетоводяването на разходите, предмет на искането за средства от счетоводната система на Столична община; Изпълнението на окончателния одит е проверка на всички дейности и разходи, осъществени от Столична община за цялостното изпълнение на проекта, която проверка завършва с окончателен одитен доклад.

Прогнозна стойност без ДДС
19000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

08.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 190.00 лева (сто и деветдесет лв.)Гаранцията за участие е размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: - банкова гаранция /оригинал/ или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Валидността на банковата гаранция за участие е със срок на валидност не по-малко от 360 дни считано от крайния срок за подаване на офертата.Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение ще изтече след приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по настоящия договор се осъществява във вид на авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане; Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка и се осъществява до 30 (тридесет) дни от сключване на договора за възлагане на обществена поръчка, след представяне на фактура за авансово плащане от страна на Изпълнителя; Междинните плащания са в общ размер до 60% (шестдесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка и се осъществяват след приемането на междинните (текущите) одитни доклади, придружаващи междинните искания за средства или техните коригирани варианти, в срок до 30 (тридесет) дни от дата на одобряването на представените от Изпълнителя фактури; Окончателното плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка, е платимо след приемането на окончателния одитен доклад или неговия коригиран вариант, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на одобряването на представената от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви а, б, в, г и д, т. 2, т. 3, ал.2, т.1,2, 2а /с изключение на частта от разпоредбата, която касае поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП/, 3, 4, 5 и ал.5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения;Регистрационни документи на Участника: •единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – копие, заверено с подпис и печат на лицето, определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);• документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Участниците, прилагат Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на Участника.•датата на издаване на Удостоверението за актуално състояние (представя се aкo не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър), или на еквивалентен документ от съответната държава трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този докумeнт следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура;(б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура.В Споразумението за обединение Участниците в Обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява Обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В Споразумението те трябва да определят и наименованието на Участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответств. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, Всеки подизпълнител трябва да представи документите по ал.2 на чл. 56 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 2.За доказване на съответствие с финансовите изисквания, Участникът следва да приложи следните документи към офертата си: 2.1.копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2010,2011 и 2012г.)или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на Участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата в която участникът е установен.. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „Вярно с оригинала”. Представянето на отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В случай, че Участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език; 2.2.Информация за оборота/дохода от услуги (по години) по Образец № 8, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: от извършване на одит за последните 3 (три) приключили финансови години(2010,2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са реализирали оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от извършване на одит сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години(2010, 2011, 2012) в размер не по-малък от 57 000 лева (петдесет и седем хиляди лева), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец № 9 на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за подобни услуги, а именно извършване на одит, изпълнени през последните три години считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.1.Доказване на изпълнението на изискването по т.2 се извършва с представяне на списък по Образец № 10 на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато Участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката. За доказване на опита и професионалната квалификация Ключов експерт № 1 - Ръководител екип следва да представи: •автобиография; •копие на диплома за завършено образование; •копие на сертификат за необходимата квалификация; •копие от трудова/осигурителна книжка – за доказване на професионалния опит; •референции, препоръка(и) от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности и участието на конкретното лице, копие от писма за поемане на одиторски ангажименти и др. подобни - за доказване на опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип. За доказване на опита и професионалната квалификация Ключов експерт № 2 следва да представи: •автобиография; •копие на диплома за завършено образование; •копие на сертификат за необходимата квалификация; •копие от трудова/осигурителна книжка – за доказване на професионалния опит; •референции, препоръка(и) от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности и участието на конкретното лице или други подходящи документи за доказване на опита. За доказване на опита и професионалната квалификация Ключов експерт № 3 следва да представи: •автобиография; •копие на диплома за завършено образование; •копия от удостоверения за правоспособност /сертификати или други подходящи; •копие от трудова/осигурителна книжка – за доказване на трудовия стаж по специалността; •референции, препоръка(и) от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности и участието на конкретното лице - за доказване на опит в провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. За доказване на опита и професионалната квалификация Ключов експерт № 4 следва да представи: •автобиография; •копие на диплома за завършено образование; •копие от трудова/осигурителна книжка – за доказване на трудовия стаж по специалността; •референции, препоръка(и) от възложители и/или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности и участието на конкретното лице и други подходящи за доказване на опит в областта на инфраструктурни обекти сходни с обекта по настоящата поръчка. За доказване на опита на един от членовете на екипа в областта на процедури/дейности, свързани с разкриване на нередности и измами, корупция и конфликт на интереси следва да се представи копие на сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (CFE), с който да се покажат познания в областта на разкриването и предотвратяването на измами и нередности или препоръка при действия по откриване и отстраняване на нередности и измами, корупция и конфликт на интереси с посочен контакт за обратна връзка с издателя й.
Минимални изисквания: 1. Всеки Участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти да е изпълнил минимум 1 договор в областта на одита. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Всеки Участник трябва да разполага с одиторски екип, от минимум един „ръководител екип” и трима ключови експерта, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани в изпълнението на услугата. Ключов експерт № 1 - Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: •висше икономическо образование; •сертификат за необходимата квалификация: Национални: -Сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители – Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) или Международни: -чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CFSA, CA •доказана професионална квалификация в областта на финансовия одит; •да е упражнявал одиторска професия минимум 5 (пет) години; •да има не по-малко от 3 (три) години опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип; Ключов експерт № 2 - Одитор в областта на одита в публичния сектор, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: •висше икономическо образование; •сертификат за необходимата квалификация: Национални: -Сертификат на Министерство на финансите – Сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС) или Международни: -сертификат на Международния институт на вътрешните одитори – CIA или CGAP; •да има минимум 3 (три) години професионален опит в областта на одита в публичния сектор; Ключов експерт № 3 - Юрист, който да отговаря на следните минимални изисквания на възложителя: •висше юридическо образование; •да притежава правоспособност за упражняване на професията; •трудов стаж по специалността – минимум 3 (три) години; •да има минимум 2 (две) години професионален опит в областта на обществените поръчки. Ключов експерт № 4 – Експерт по отношение на контрола върху физическото изпълнение на СМР на проекта: •висше инженерно образование – ВиК ; •да има не по-малко от 3 (три) година стаж по специалността; •да има не по-малко от 3 (три) години опит в изпълнение или контрол в областта на инфраструктурни обекти сходни с обекта по настоящата поръчка. Един от членовете на екипа да има опит в областта на процедури/дейности, свързани с разкриване на нередности и измами, корупция и конфликт на интереси; Да притежава сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (CFE) или препоръка при действия по откриване и отстраняване на нередности и измами, корупция и конфликт на интереси с посочен контакт за обратна връзка с издателя й.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 517827 от 11.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.06.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg-Профил на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.06.2013 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договор за безвъздмездна финансова помощ № DIR-51011116-C029 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Процедура № BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерация с над 10 000 екв.ж.”, Приоритетна ос 1: „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води” за проект № DIR51011116-78-162„Инженерна инфраструктура на местност „Бул.Сливница”-IIетап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ