Версия за печат

00040-2013-0030

BG-Свиленград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул."България"№32, За: Диана Лозева, Светлана Петева, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74331; 0379 74322, E-mail: europroject_svgr@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 316

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, За: Мария Димитрова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.svilengrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Благоустрояване на парк в с. Момково, Община Свиленград”, финансиран по национална кампания „За чиста околна среда 2013” на МОСВ и ПУДООС.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Момково, община Свиленград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Благоустрояване на парк в с. Момково, Община Свиленград”, финансиран по национална кампания „За чиста околна среда 2013” на МОСВ и ПУДООС”, включващо:почистване на парка, подкастряне на дървета, засаждане на храсти, доставка и монтаж на предпазна ограда, доставка и монтаж на нови детски съоръжения.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Почистване на площадката от съществуващи отпадъци, храсти, камъни и др. отпадъци, подкастряне на дървета 2.Натоварване и превоз на отпадъци 3.Засаждане на храсти /люляк/ 4.Доставка и монтаж на детско съоръжение - катерене/пързаляне 5.Доставка и монтаж на детско съоръжение - люлка/везна 6.Доставка и монтаж на люлка - двойна с единична седалка 7.Доставка и монтаж на градинска пейка 8.Доставка и монтаж предпазна ограда за детска площадка 9.Доставка и монтаж на кошчета за смет

Прогнозна стойност без ДДС
8328.4 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.09.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка не се изисква. Гаранцията за изпълнение на договора не се изисква.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща еднократно аванс в размер на 20 % / двадесет процента / от цената по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ . Авансът се предоставя безлихвено. Авансът се изплаща след представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя. Окончателното разплащане се извърши от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след подписването на Акт обр.19 за извършената работа, Акт обр.15, както и получен констативен протокол от проверка на обекта съгласуван с РИОСВ .От стойността на окончателното плащане се приспада изплатената сума по авансовото плащане в размер на 50%. Преведените авансово средства от Община Свиленград, но неусвоени от Изпълнителя, както и натрупаните лихви, глоби и неустойки подлежат на възстановяване по банкова сметка на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните юридически лица ,представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в официален превод на български език;При участници обединения - документ /договор/, подписан от лицата в обединението, който задължително да бъде нотариално заверен и да включва клаузи, определящи името на обединението, кои са участници в него, коя част от дейносите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. 2.Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници - еквивалентен документ; 3. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 ,»а»,»б»,»в»,»г» и »д»от ЗОП (Приложение № 4). 4. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,т.2 и т. 3, ал. 2, т. 1 , т.3 и т.4 от ЗОП (Приложение № 5). 5. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение №6). 6. Декларация за ползването на подизпълнители по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП - (Приложение №7); 7.Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 8). 8.Декларация за приемане условията в проекта на договор - (Приложение №11). 9.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП - (Приложение №12) 10.Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници - еквивалентен документ;
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на инженерно-техническия персонал (Приложение №1), който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка;Професионална автобиография на техническия ръководител (Приложение № 2), , придружена от Декларация за разположение (Приложение №3) и диплома за придобита образователна степен, и/или удостоверение за квалификация, или сертификат за придобита квалификация.
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия технически персонал(собствен или нает), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, включващ минимум: -технически ръководител - строителен инженер или строителен техник
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.06.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.06.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.06.2013 г.  Час: 10:30
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация, ет.2 гр. Свиленград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Благоустрояване на парк в с. Момково, община Свиленград” по Национална кампания „За чиста околна среда 2013” на МОСВ, ПУДООС”, съгласно Договор за безвъзмездна помощ № 8876/08.04.2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са: НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИА ПО ППРОХОДИТЕ МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА На основание чл. 64 от ЗОП се намаляват сроковете, тъй като обявлението е изпратено по електронен път.Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на Община Свиленград на адрес:www.svilengrad.bg в раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ