Версия за печат

00530-2012-0167

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" №128, За: Марина Атанасова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: m.v.atanasova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: Марина Атанасова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции ” • Обособена позиция № 1 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич” • Обособена позиция № 2 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Разград, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ” • Обособена позиция № 3 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Русе и Силистра, при ТД на НАП Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Гр. Варна, гр. Добрич.
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич”. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни /съобразно промените в Търговски закон (ЗИД на ТЗ / обн. ДВ, бр. 20/28.02.2013г., в сила от 04.03.2013 г./ след представяне на фактура издадена на името на ТД на НАП Варна/офис за обслужване Добрич и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Цената за цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации е в размер на 560.00лв. без ДДС съответно 672.00лв. с ДДС. Цената на часова ставка е в размер на 21.45 лв. без ДДС, съответно 25.74 лв. с ДДС за извършен ремонт. Максимално допустимата стойност за срока на изпълнение на договора е в размер на 10 000 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска часова ставка без ДДС за изпълнение на работи по ремонт и поддържане на електрическите инсталации; тежест: 85
Показател: Най-ниска цена без ДДС за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.01.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 515881 от 03.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич”.
V.1) Дата на сключване договора
25.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД “МИВА-СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ” , ЕИК 103080159, гр. Варна, ул. „Топола” № 13, ет.3, ап.6, България 9000, Варна, Тел.: 052 750252; 0898 544005, E-mail: office@mivastart.com, Факс: 052 506130

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор