Версия за печат

00118-2013-0011

BG-Сливен:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД 15-799 от 09.05.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" 1, За: инж. Румен Стоилов, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: rstoilov@sliven.bg, Факс: 044 611106

Място/места за контакт: инж. Румен Стоилов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на оборудване и съоръжения“

II.3) Кратко описание на поръчката

Познавателен център, Павилион за сувенири, охранително помещение и доставка на озвучителна техника, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е поддейност на дейност 1, предвидена за изпълнение по проект BG161РО001/3.1-03/2010/028 „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”, който се изпълнява по приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, операция 3.1 „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Проектно предложение „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен” предвижда Средновековната експозиция на оборудване и снаряжение да бъде разгърната в собствена база, която да се разполага в южнатачаст на крепостта. Да бъде изработена и монтирана военна техника в южната част на крепостта, където да се представят на посетителите бойна техника, лъкове, стрели и каменни бойни топки. Там да бъдат монтирани 5 броя мишени за стрелба с лък. В атракцията за древни военни техники и умения посетителите ще могат да участват в избрани от тях занимания със съдействието на аниматор от Посетителския център. Ще бъдат изработени костюми на войн, които ще се предоставят на посетителите за заниманията. Те ще могат и да се фото и видео заснемат. Ще се експонират метателни и стенобойни машини в реални размери - 2 балисти, 2 броя катапулт с различни размери /с възможност за реално катапултиране на каменни бойни топки/ и таран, които са важен елемент за пресъздаването на историческата действителност на бойни и обсадни действия. Ще бъде доставена и стационарна и преносима озвучителна техника за озвучаване на арт и исторически събития, които ще бъдат провеждани в Зона 3, театър и форум. Детски замък/културно-познавателен център Културно-познавателният център е ориентиран към привличане на посетителите и подпомагането им в осмислянето на видяните и преживяни археологически останки, както и създаването на траен спомен от посещението им. Основна цел на центъра е популяризацията и разбирането на културно-историческото наследство по нашите земи, чрез различни дейности и мероприятия. Особено подходящо е провеждането на ученически часове по трудово обучение, история, родинознание, природознание и др. В допълнение, екскурзовод от комплекса, ще чете лекции за античните занаяти и ще се правят демонстрации на тяхното практикуване. С цел подпомагане усвояването на знанията от училище ще се създаде постоянна и временна изложби на фотоси и схеми на български крепости, разясняващи тяхните строителни техники, материали, както и действието на фортификационната система. Вдъхновени, ученици и др. Посетители ще могат да пресъздават различни елементи от глина или други материали в открито ателие за моделиране. В покрита зона ще бъдат изложени и модели, опити за научна реконструкция на крепостта Туида. В пространствено отношение, центърът представлява условен модел на крепост с обособени кътове за практически занятия по история и археология, пресъздаващи на място реални ситуации от миналото. Изграден е от естествени и леки материали, предимно дърво за добра интеграция в природно-археологическа среда. Фундаментите са плитки.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 39200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Обзавеждане

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД 15-783 от 30.04.2013 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 118-2013-11
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

539887

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.04.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.3) Други корекции/допълнения:

В решението за откриване

V.4) Текст за коригиране в решението за откриване:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

т.ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Вместо:

предмет на възлагане в настоящата поръчка, е поддейност на дейност 1, предвидена за изпълнение по проект BG161РО001-3.1-03-0049

Да се чете:

предмет на възлагане в настоящата поръчка, е поддейност на дейност 1, предвидена за изпълнение по проект BG161PO001/3.1-03/2010/028

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

т.V.1) Мотиви за избора на процедура

Вместо:

Съобразно изготвения от Община Сливен и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. бюджет по проект BG161PO001-3.1.03-0049

Да се чете:

Съобразно изготвения от Община Сливен и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. бюджет по проект BG161PO001/3.1-03/2010/028

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Минимални изисквания

Вместо:

Забележка: Под „доставка на стоки, които са предмет на поръчката“ следва да се разбира предоставянето на услуги сходни с предмета на поръчката, доказващ опит в работата с източници на финансиране от фондове на Европейския съюз или други международни донори и/или доставка на озвучителна техника и/или доставка и и/или изграждане на сценични конструкции.

Да се чете:

Забележка: Под „доставка на стоки, които са предмет на поръчката“ следва да се разбира предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, а именно - доставка на оборудване , съоръжения, обзавеждане , компютърна техника и/или озвучителна техника и/или изграждане на сценични конструкции.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности Минимални изисквания

Вместо:

1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от изтичане крайния срок за подаване на офертите: Най-малко 1 договор за предоставянето на услуги сходни с предмета на поръчката, доказващ опит в работата с източници на финансиране от фондове на Европейския съюз или други международни донори;

Да се чете:

1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от изтичане крайния срок за подаване на офертите: Най-малко 1 договор за предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, а именно - доставка на оборудване, съоръжения, обзавеждане или компютърна техника;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Вместо:

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на Проект № BG161PO001-3.1.03-0049

Да се чете:

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на Проект № BG161PO001/3.1-03/2010/028

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Вместо:

Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Сливен, адрес: гр. Сливен - 8800, бул. „Цар Освободител” № 1, всеки работен ден от 09: 00 до 17: 00 часа.

Да се чете:

Документацията е достъпна за разглеждане на сайта на възложителs,раздел "профил на купувача" http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
17/06/2013 16:00
Да се чете:
24/06/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок на изпълнение на ОП

Вместо:
30/09/2013
Да се чете:
15/12/2013
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на офертите

Вместо:
18/06/2013 14:00
Да се чете:
25/06/2013 14:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация за участие

Вместо:
07/06/2013 17:00
Да се чете:
14/06/2013 17:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

09.05.2013 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Кольо Йорданов Милев
Длъжност: Кмет на Община Сливен