Версия за печат

02718-2013-0148

BG-с. Фотиново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800263

Южноцентрално ДП - Смолян, ТП Държавно ловно стопанство "Борово", местност "Вълча поляна", За: Недялка Юмет, Р България 4571, с. Фотиново, Тел.: 03553 2428, E-mail: dlsborovo@ucdp-smolian.com, Факс: 03553 2428

Място/места за контакт: местност "Вълча поляна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от ЗГ.

I.3) Основна дейност

Друг: Дърводобивна и ловностопанска дейност.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
местност "Вълча поляна"
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична достовка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на ТП ДЛС "Борово", съгласно Заповед № 1507 / 05.12.2012 г. на директора на ТП ДЛС "Борово".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30200000, 30100000, 30190000, 30197000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5106.34 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Ун. номер 02718-2013-148

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 069971 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 74 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на ТП ДЛС "Борово"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.04.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 10000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5106.34 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Доставки или услуги за нуждите на ЮЦДП - Смолян.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2013 г.