00087-2013-0063

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска"№33, За: Фронт офис, Република българия 1000, гр. София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на функционален анализ на общинската администрация на Столична община и представител на районна администрация – район Витоша по проект „Разработване и прилагане на Единна методология за функционален анализ на Столична община и район „Витоша”, във връзка с изпълнение на сключен договор № 12-11-17/07.01.2013 г. между Ръководителя на Управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Описание на предмета на поръчката: Извършване на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ, включително: Анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; формулиране на препоръки за подобрение и план за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите. Основни цели при провеждане на функционалния анализ ще бъдат: a) Подобряване на обслужването и удовлетвореността на гражданите, като потребители на услуги в Столична община (СО) и Районна администрация (РА) Витоша; б) Идентифициране на начини за намаляване на разходите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Етапи 1.Дейността ще бъде осъществена, съгласно препоръките в Единната методология за провеждане на функционален анализ в следните етапи: а) Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ (сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност). В екипа следва да бъдат включени представители на администрацията на Столична община и районна администрация Витоша, съгласно добра практика при провеждане на функционален анализ на община Пловдив. б) Етап 2: Провеждане на функционалния анализ (анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране нa области за подобрение; формулиране на предложения за подобрение). в) Етап 3: Приключване на функционалния анализ (приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие; изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад; комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни).

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.05.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 1000 /хиляда/ лв. Гаранцията за участие е в размер на 1% от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще извърши плащания в полза на Изпълнителя, както следва: 1. авансово плащане в размер до 20% (двадесет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура 2. окончателно плащане 80% (осемдесет процента) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) работни дни от представянето на : - окончателен приемателно-предавателен протокол за изпълнени задачи и - фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6;3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствие с изискването за икономически и финансови възможности участникът следва да приложи следните документи към офертата си: • отчет за приходите и разходите за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г.; Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. • Информация за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура за последните три години (2010, 2011 и 2012г.) Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има реализиран оборот от услуги сходни с предмета на поръчката, (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по-малък от 120 000 лева (сто и двадесет хиляди лева) с ДДС, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години, до датата определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от референция към всеки от договорите, посочени в списъка, с които участникът доказва съответствие с изискването. Както в списъка, така и в препоръките трябва да се съдържат датата на изпълнение, предмета на договора, стойност на договора и възложител. 2. Като доказателство за квалификацията на членовете на екипа всеки участник прилага: А) автобиография; Б) копие от диплома за завършено висше образование; В)копие от документи доказващи опит в управление и изпълнение на проекти: трудова/служебна книжка, договори за управление на проекти, длъжностни характеристики, заповеди за сформиране на екипи и др. Г)копие от документи за придобити специализации и допълнителни професионални квалификации, референции, документи за членство в професионални или браншови организации и др. Д) Декларация за разположение- Приложение №5А
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да има опит в извършването на услуги сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 1 договор (придружен с референции) свързан с изпълнението на услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират дейности свързани с предоставяне на консултантски услуги, свързани с: Изготвяне на функционални и/или организационни проучвания и анализи на административни структури; Разработване на аналитични, стратегически и/или нормативни документи за публичната администрация/бизнеса; 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, както следва: • Ключов експерт No 1 - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - висше образование в сферата на социалните, стопански, правни или хуманитарни науки; - участие в реализацията на проекти за публичната администрация, свързани с анализи на функционирането на административните структури и предоставянето на публични услуги, както и планиране и провеждане на проучвания и изследвания в публичния сектор. • Ключов експерт No 2 – Експерт анализи който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - висше образование в сферата на социалните, стопански, правни и/или хуманитарни науки; - опит в извършване на анализи, обработка на данни и проучвания в областта на институционаното изграждане на структури от публичния сектор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 520185 от 24.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, ст.405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, ст.№201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00ч. и 14.00ч.до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.06.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул."Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„РАЗРАБОТВАНЕ И ПРИЛАГАНЕ НА ЕДИННА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА И РАЙОН „ВИТОША” по договор № 12-11-17/07.01.2013 г., финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ