Версия за печат

02712-2013-0002

BG-Габрово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северноцентрално държавно предприятие ДП, Бодра смяна 3, За: Димитър Чинчев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 800077, E-mail: office@scdp.bg, Факс: 066 800094

Място/места за контакт: Иван Недков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: scdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,812251&_dad=portal&_schema=PORTAL&url=687474703A2F2F7777772E616F702E62672F63617365322E7068703F6D6F64653D73686F775F6361736526636173655F69643D323732393637.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на обект за събиране и първична обработка на дивечово месо в района на ЛТУ Хотанца при ДЛС „Дунав” ТП на „Северноцентрално държавно предприятие” ДП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение: ЛТУ Хотанца, при ДЛС Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

- Изработване, доставка и монтаж на сглобяема касапница за събиране и първична обработка на дивеч при приложените по долу технически изисквания и максимална цена от 100 000 лв. без ДДС определена съгласно заповед РД 49-431/04.10.2012 на Министъра на земеделието и храните. - Цялостната изработка на обекта следва да отговаря на всички санитарно- хигиенни изисквания според законодателството на Република България за първична обработка на дребен и едър дивеч.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31731100

Описание:

Модули


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48786 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 519923 от 23.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:договор
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Фридрих зайлер ГмбХ ЕИК DE 812810569, Мемингер Щрасе 55, Германия 89231, Ной-Улм, Тел.: 0049 7319859012, E-mail: d.lipp@fridrich-sailer.de, Факс: 0049 7319859020

URL: friedrich-sailer.de.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 51072.52 EUR без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 48786 EUR без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор