Версия за печат

00031-2012-0011

BG-Малко Търново: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: инж. Тонка Стоева, Красимира Георгиева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3585;05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3021

Място/места за контакт: Заместник - кмет, началник отдел "ОПСД"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Консултантски услуги за управление на проект DIR-510211621-6-50 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново"към ЗИП” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Малко Търново, гр. Малко Търново-8162, обл. Бургас, Република България
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Консултантски услуги за управление на проект DIR-510211621-6-50 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново"към ЗИП” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." В рамките на настоящата поръчка консултантът ще подпомага оперативно екипа на Звеното за изпълнение на проекта (ЗИП) при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОП „Околна среда 2007 – 2013” по време на реализацията на проекта, като дейностите, които изпълнява не трябва да се припокриват с тези на ЗИП, за да се избегне двойно финансиране. Консултантът ще изпълнява следните основни дейности: А.Преглед на изходната информация и Б.Текущо управление на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
118500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ТО - качество и пълнота на техническата оферта на участника; тежест: 70
Показател: ФО - предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 514984 от 20.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-ОП-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Консултантски услуги за управление на проект DIR-510211621-6-50 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново"към ЗИП” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на ОП"Околна среда 2007-2013 г."
V.1) Дата на сключване договора
30.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНКРЕДО"ЕООД, ЕИК: 200299857, район "Средец", ж.к. "Позитано" №9, бл.2, ет.3, офис 7, Република България 1303, София, Тел.: 02 9871029, E-mail: info@concredo-bg.com, Факс: 02 9871057

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 118500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящята поръчка е във връзка с Договор за безвъзмездна финансова помощ /ДБФП/ №DIR-510211621-С001 по проект:"Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Малко Търново" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с референтен №BG161PO005/10/2.10/06/21 по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор