Версия за печат

00145-2013-0022

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210196

Национален осигурителен институт София - РУ "социално осигуряване" гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7, За: Мариана Дюлгерова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608697; 032 608690, E-mail: mariana.diulgerova@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/283-plv.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява ДОО

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на нови, оригинални и нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ“СO” – гр. Пловдив в следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon”; Позиция 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив, ул. "Л. Каравелов" № 7
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на нови, оригинални и нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ“СO” – гр. Пловдив в следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon”; Позиция 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
80073.72 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 034 - 053944 от 16.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 71 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на нови, оригинални и нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника за административанта дейност на РУ "СО" - гр. Пловдив в следната обособена позиция: Позиция 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“РОЕЛ-98” ООД ЕИК 121798467, район “Лозенец”, бул. “Христо Смирненски” № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 49800 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 49285.22 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 72 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на нови, оригинални и нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника за административанта дейност на РУ "СО" - гр. Пловдив в следната обособена позиция: Позиция 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“РОЕЛ-98” ООД ЕИК 121798467, район “Лозенец”, бул. “Христо Смирненски” № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 31560 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30788.5 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № 71/29.04.2013г. и Договор № 72/29.04.2013г. влизат в сила от 17.05.2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2013 г.