Версия за печат

01334-2013-0004

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Летище Варна, За: Николай Стоянов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 573716, E-mail: nikolay.stoyanov@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.varna-airport.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://varna-airport.bg/Businessservices_/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни консултантски услуги - регистрация на дефекти и проверка на изпълнените работи за обект: Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Летище Варна; Летище Бургас
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителни консултантски услуги - регистрация на дефекти и проверка на изпълнените работи за обект: Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 71310000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
126000 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ЗОП-13-027

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 398846 от 05.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № Д544 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителни услуги - регистрация на дефекти и проверка на изпълнените работи за Нов Международен пътнически терминал на летище Бургас и прилежащите площи и Нов международен пътнически терминал на летище Варна и прилежащите площи
V.1.1) Дата на сключване договора
30.04.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.04.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ DE121307719, Санкт Францискус Щрасе 148, Германия 40470, Дюселдорф, Тел.: 0049 2116102103

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 126000 EUR без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП

През 2011 г. след проведена процедура по ЗОП Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД сключи договор за "Консултантски услуги – управление на проекта, контрол върху строителните работи и администриране на договора за строителството на Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас" с "Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ". В хода на изпълнение на строителството на новите пътнически терминали се установи необходимост от възлагането на допълнителни услуги, свързани с осигуряване на качеството на строителство - регистриране на дефекти и проверка на изпълнените работи. Консултантите на "Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ" са присъствали от самото начало на строителство на новите Терминали и са запознати в детайли с особеностите на проекта. Допълнителните дейности по регистрация на дефекти и проверка на изпълнените работи не са част от договора за "Консултантски услуги – управление на проекта, контрол върху строителните работи и администриране на договора за строителството на Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас", но са важни за качественото изпълнение на строителството. Прогнозната стойност на дейностите надвишава стойността на заложените в договора средства за непредвидени разходи.