Версия за печат

00119-2012-0040

BG-Казанлък: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул."Розова долина" № 6, За: Кристина Манева, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: kmaneva@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Община Казанлък

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител за извършване на финансов одит по проект „Долината на розите и тракийските царе” , финансиран по ОПРР 2007-2013г., съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/3.2-02/2011/006.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РБългария, обл.Стара Загора, гр.Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

извършване на финансов одит - междинен и финален

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 506864 от 01.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д07 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на финансов одит
V.1) Дата на сключване договора
29.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕнПиЕй Про" ЕООД, 131226169, жк."Младост" 4, бл.415, вх.5, РБ 1715, София, Тел.: 02 8548510, E-mail: nevenap@mail.bg, Факс: 02 8548510

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Долината на розите и тракийските царе", одобрен за финансиране по оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.” (ОПРР) в рамките на схема за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO001/3.2-02/2011 " Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор