Версия за печат

00053-2012-0007

BG-Средец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, пл."България" №8, За: Марияна Димитрова, Република България 8300, Средец, Тел.: 05551 6994, E-mail: info@sredets.bg, Факс: 05551 7725

Място/места за контакт: Дирекция "Устройство на територията, строителство, екология и БКС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sredets.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строителен надзор по проект „Доизграждане на канализационната мрежа и частична реконструкция на водопроводна мрежа в гр. Средец””;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Средец, гр.Средец
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Лицето осъществяващо строителният надзор е длъжен: а). да притежава валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 2 във връзка с чл. 167 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. б). Да упражнява строителен надзор в съответствие с чл.168 от Закон за устройство на територията, като носи отговорност за: -Законосъобразно започване на строежа; -Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; -Изпълнение на строежите съобразно одобрените работни проекти и изискванията по чл.169, ал. 1 и ал.2 от ЗУТ; -Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; -Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -Годността на строежа за въвеждане в експлоатация;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
140000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 - Срок за издаване на технически паспорт за строежа;; тежест: 30
Показател: П2 - Срок за изготвяне на окончателен доклад след приключване на строително-монтажните работи;; тежест: 30
Показател: П3 - Цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00053-2012-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 491595 от 18.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ZOP14/2013 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на строителен надзор по проект „Доизграждане на канализационната мрежа и частична реконструкция на водопроводна мрежа в гр. Средец””
V.1) Дата на сключване договора
30.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«ИНТЕРКОНСУЛТ» ЕООД , БУЛСТАТ 111560033, седалище: бул."Хаджи Димитър" 14, вх.Б, ет.5, ап.22 и адрес на управление: бул. "Трети март" 68, ет.1, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 301181, E-mail: nira@interkonsult.eu, Факс: 096 301181

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 155271.72 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 140000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект с регистрационен номер DIR-51011116-6-33 „Доизграждане на канализационната мрежа и частична реконструкция на водопроводна мрежа в гр. Средец” се финансира по Оперативна програма «Околна среда 2007-2013г.» съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейски съюз, приоритетна ос 1: «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води», референтен номер на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.» , договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер DIR-51011116-C004 oт 19.01.2012 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор