00283-2013-0010
Технически редакции | ||
30.04.2013 16:56 ч. : | 30/04/2013 16:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2013 16:56 ч. : | 30/04/2013 16:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Банско: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1;, За: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предметът на настоящата процедура е: „Доставка и монтаж на динамична система за визуална комуникация, като част от предоставянето на електронни мобилни услуги, посредством технологията "INTELLIGENT TRANSPORT SYSTEMS".
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е: „Доставка и монтаж на динамична система за визуална комуникация, като част от предоставянето на електронни мобилни услуги, посредством технологията "INTELLIGENT TRANSPORT SYSTEMS". Изпълнителят ще извърши предвидените дейности при условия, изисквания и в обхват, посочен от Възложителя в Техническите спецификации, съгласно подадената от Изпълнителя оферта и при условията на договора, както и при спазване изискванията на действащото българско законодателство.
48000000, 30000000
Описание:
НЕ
НЕ
„Доставка и монтаж на динамична система за визуална комуникация, като част от предоставянето на електронни мобилни услуги, посредством технологията "INTELLIGENT TRANSPORT SYSTEMS".
Срокът на изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 90 (деветдесет) календарни дни след подписването на договора от двете страни
16.09.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 733.00 (седемстотин тридесет и три) лева. 2. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 16 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура за избор на изпълнител с предмет: „Доставка и монтаж на динамична система за визуална комуникация, като част от предоставянето на електронни мобилни услуги, посредством технологията "INTELLIGENT TRANSPORT SYSTEMS". 3. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. 4. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. 5. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 6. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет: „Доставка и монтаж на динамична система за визуална комуникация, като част от предоставянето на електронни мобилни услуги, посредством технологията "INTELLIGENT TRANSPORT SYSTEMS"
Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури, както следва: a). Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор и след представяне на фактура от Изпълнителя б). Междинно плащане – при изпълнение до 50 % от стойността на договора, след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол за извършените работи, от която фактура се приспада получения аванс. в). Окончателно плащане за останалата част от стойността по договора се извършва след подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за всички извършени дейности и представен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ платежен документ – фактура.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 16.30 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е 6.00 лв. с ДДС - крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749/ 886 11, факс: 0749/ 886 33, лице за контакт:Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско - E-mail: sv_bansko@yahoo.com, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, Област Благоевград, община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, сградата на общинската администрация.
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се финансира в рамките на директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ от Европейско териториално сътрудничество (ЕТС), Програма Гърция- България 2007-2013 г., финансиран 85% от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) и 15% национално финансиране.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
30.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ