Версия за печат

01152-2012-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

Софийски районен съд, гр. София, бул. "Др. Цанков" №6, За: Калина Жабонова, България 1164, София, Тел.: 02 8955230, E-mail: kalina.zhabonova@src-bg.org, Факс: 02 8661679

Място/места за контакт: Калина Жабонова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.srs.justice.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: съд

I.3) Основна дейност

Друг: съдебна дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийския районен съд, по обособени позиции, както следва: обособена позиция №1 - Хартия, обособена позиция №2 - Канцеларски материали, обособена позиция №3 - Папки, хартиени артикули, бланки, обособена позиция №4 - консумативи за офис техника Hewllet Packard, обособена позиция №5 - консумативи за офис техника Lexmark, обособена позиция №6 - консумативи за офис техника Xerox,обособена позиция №7 - консумативи за друга офис техника, обособена позиция №8 - Книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Др. Цанков" №6
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийския районен съд, по обособени позиции, както следва: обособена позиция №1 - Хартия, обособена позиция №2 - Канцеларски материали, обособена позиция №3 - Папки, хартиени артикули, бланки, обособена позиция №4 - консумативи за офис техника Hewllet Packard, обособена позиция №5 - консумативи за офис техника Lexmark, обособена позиция №6 - консумативи за офис техника Xerox,обособена позиция №7 - консумативи за друга офис техника, обособена позиция №8 - Книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197000, 30192000, 30199000

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 220 - 362423 от 15.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 2 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, бул. ХРИСТО СМИРНЕНСКИ No 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 39315.04 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 3 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Папки, хартиени артикули, бланки
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел - 98" ООД, „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30394.8 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 4 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: консумативи за офис техника Hewllet Packard
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 242990 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 5 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: Консумативи за офис техника Lexmark
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 139766.8 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: Консумативи за офис техника Xerox
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Инфо-АДЛ”ООД, ул. „Димитър Хаджикоцев” № 10, България 1000, София, Тел.: 02 8688084

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 244507.45 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 7 / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: консумативи за друга офис техника
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел - 98 ООД, „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 58397.39 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 8 / Обособена позиция №: 8 / Заглавие на обособената позиция: книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„МКД- 96” ООД, бул. „Дондуков” № 62А, ет. 6, ап. 9, България 1000, София, Тел.: 02 8223369

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 181488.5 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.04.2013 г.